echt mooi
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Foto's in de nabewerking meer contrast geven en leukere hoeken zoeken die het beeld interessanter maken.RaceVoenk schreef: ze lijken niet genomen met een camera vind ik![]()
iemand tips om mooiere foto's te maken, heb wel maar een camera met 15 megapixels
ok ik ga wat uitproberennapster schreef:Foto's in de nabewerking meer contrast geven en leukere hoeken zoeken die het beeld interessanter maken.RaceVoenk schreef: ze lijken niet genomen met een camera vind ik![]()
iemand tips om mooiere foto's te maken, heb wel maar een camera met 15 megapixels
Vet ding!reinier321 schreef:ik heb met een camertje ( een canon digital ixus 700)een paar foto's gemaakt geef jullie mening over de kwaliteit)
van mn broertje:
![]()
JvS schreef:Mijn PWS zoog ik uit mn duim en haalde een 9, wankers.
Venlonaer schreef:Ik denk dat jij iets anders gezogen hebt.
Daan schreef:Nou dan weet ik et ook niet, steek maar in de brand ofzo
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
racingfreak schreef:heeft niks te maken met "welke sproeierset" tenzij je een airmax in je carb gaat duwen
Haha ja idd, zit 4 cilinder 1.6 in.. maar gaat zo ziek hard...Hardcore schreef:Zon skoda zou ik wel willen
Met je Sony d3100 jaJvS schreef:2
met mn sony d3100