Maarja, alles valt en staat met onderhoud zoals zoveel dingen he.
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
ja maar heb het dan over 500 euro over simpele dingen.royvi schreef:Ik weet het. En 500 vind ik nog meevallen als je er dan weer een tijdje tegen aan kan. Je moet eens zien hoeveel je in crossmotors kan pompen.![]()
Ik ben er ook nog lang niet uit hoor, duurt nog lang voordat ik 18 ben.Jasperrr91 schreef:ja maar heb het dan over 500 euro over simpele dingen.royvi schreef:Ik weet het. En 500 vind ik nog meevallen als je er dan weer een tijdje tegen aan kan. Je moet eens zien hoeveel je in crossmotors kan pompen.![]()
Dan heb ik het nog niet eens over iets wat echt kapot gelopen is ofzo.
Maarja eigen keuzes. Ik ben blij dat ik geen dure auto gekocht heb wat ik wel van plan was in eerste instantie. Ben blij dat ik dat geld achterhand gehouden heb.
Yepss, dacht dat jij beetj autofreakie was.. Maar snapje wel als je zoon eind moet rijden..Jasperrr91 schreef:@ Dick
Wat bedoel je kwa auto?
Deze auto is groot genoeg, en komt leuk zat van zijn plek. Heeft nog niet veel gelopen dus kan nog een tijd mee.
Bij de 150.000 ofzo misschien een andere halen. Maar dat duurt nog even.
Wil sowieso eerst mijn motorrijbewijs halen, en toch wel gaan sparen voor een leuke motor.
Maat van mij rijdt wel behoorlijk "sportief", en kost hem iedere week een tank van €100 terwijl hij bijna alleen maar naar zijn werk moet, 50 km max per dag.Ruben schreef:Maat van me heeft een 3 liter uit 04, geloof me, je moet erg je best doen om 1 op 13 te halen, hij zit meestal op 1 op 6/8 en zo super sportief rijd ie niet eens.royvi schreef:Kosten heb ik ook al rekening mee gehouden, en ze rijden rond de 1 op 13.![]()
En ook hij heeft zn eerste bmw in de ijzel om een boom heen gevouwen.
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig.
onder andere. hij handeld ook in ''medicijnen''royvi schreef:Hij had laatst toch geen geld om benzine te kopen?![]()
Tuinman geworden Sander?
Heb loon gekregen hahaha. was 180 euro en de camera was een cadeau want men zus kreeg een camera en ik dus ookDick schreef:verdien jij veel ofzo haha
Lol, 500 is nog niks, zeker als je bmw/audi/mercedes rijd, die onderdelen daarvoor zijn echt achterlijk duur en dan vragen ze nog 80 euro per manuur ook bij een merkdealer... :')Jasperrr91 schreef:Een auto valt altijd tegen kwa kostenroyvi schreef:Verzekering en wegenbelasting is veel, 1 op 13 klopt. Ik ken iemand die heeft zo'n BMW gehad en die reed 1 op 13.Boeki schreef:
Heb je verzekering en wegenbelastig uitgerekend? Die 1 op 13 betwijfel ik echt.
Onze BMW X3 rijdt 1 op 12/13, is wel iets jonger maar toch. En dat is een 3 liter..
Het lijkt in het begin allemaal prima te kunnen etc. Totdat je wat km's gemaakt hebt en het eerste dure onderhoud door dun bocht komt. Als je niet oplet bende zo 500 euro kwijt.
Ach kan altijd erger, ken iemand die een mustang mach 1 rijd voor de fun ritjes, laatst naar de automaxx geweest, die gek heeft gewoon voor een kleine 350 euro aan benzine kort gereden op een dag.Boeki schreef:Maat van mij rijdt wel behoorlijk "sportief", en kost hem iedere week een tank van €100 terwijl hij bijna alleen maar naar zijn werk moet, 50 km max per dag.Ruben schreef:Maat van me heeft een 3 liter uit 04, geloof me, je moet erg je best doen om 1 op 13 te halen, hij zit meestal op 1 op 6/8 en zo super sportief rijd ie niet eens.royvi schreef:Kosten heb ik ook al rekening mee gehouden, en ze rijden rond de 1 op 13.![]()
En ook hij heeft zn eerste bmw in de ijzel om een boom heen gevouwen.