ik zal als je sneller wilt rijden je leovinci weg doen dat is eigenlijk een vervanging uitlaat voor je origineel enigste wat hij hier van krijgt is een snellere powerband en voor de rest met de snelheid blijft het zelfde!
Laatst gewijzigd door patrickcrosser op wo 21 mar 2012, 10:45, 1 keer totaal gewijzigd.
marvin65 schreef:met een dremel lukt het nog beter
die heeft niet iedereen liggen en met schroevendraaier gaat het prima
patrickcrosser schreef:ik zal als je sneller wilt rijden je leovinci weg doen dat is eigenlijk een vervanging uitlaat voor je origineel enigste wat hij hier van krijgt is een snellere powerband en voor de rest met de snelheid blijft het zelfde!
Leovince kan je prima 85 mee rijden en onderin lekker powerbandje. Als je origineel gewend bent is het best prima.
Ik begin een beetje op het geluid uitgekeken (lijkt soms wel een zaagmachine ) te raken dus denk demperwol er effe stukkie uithalen maar. Je hebt vergelken met origineel vooral het idee dat je een stuk sneller bent door het fellere geluid
marvin65 schreef:met een dremel lukt het nog beter
die heeft niet iedereen liggen en met schroevendraaier gaat het prima
patrickcrosser schreef:ik zal als je sneller wilt rijden je leovinci weg doen dat is eigenlijk een vervanging uitlaat voor je origineel enigste wat hij hier van krijgt is een snellere powerband en voor de rest met de snelheid blijft het zelfde!
Leovince kan je prima 85 mee rijden en onderin lekker powerbandje. Als je origineel gewend bent is het best prima.
Ik begin een beetje op het geluid uitgekeken (lijkt soms wel een zaagmachine ) te raken dus denk demperwol er effe stukkie uithalen maar. Je hebt vergelken met origineel vooral het idee dat je een stuk sneller bent door het fellere geluid
ja dat bedoel ik! je zegt pressies wat ik bedoel haha:P ben zelf al 6jaar monteur dus ik weet wel wat;)
Huug schreef:als je daarnaast ook nog kon lezen zou helemaal top zijn hij rijd nog met cab. begrenzer en zo er in dus sneller uitlaatje hoeft denk ik nog niet
ja wel anders kantie net zo goed zun origineel houden want die rijd in top net zo hart als een leovinci haha
das niet waar. scheelt zeker 5 km en powerbandje is duidelijk aanwezig maar onder in toeren iets minder.
Geluid verschild ook veel. vind het vergeleken met origineel wel een vooruitgang maar snap ook wel wat je bedoeld.
het is een leuke optie als je niet te hard wil gaan maar je uit bent gekeken of origineel.
Huug schreef:das niet waar. scheelt zeker 5 km en powerbandje is duidelijk aanwezig maar onder in toeren iets minder.
Geluid verschild ook veel. vind het vergeleken met origineel wel een vooruitgang maar snap ook wel wat je bedoeld.
het is een leuke optie als je niet te hard wil gaan maar je uit bent gekeken of origineel.
ja verschil is er duidelijk wel kwa powerband maar snelheid niet en ik heb um zelf ok gehad maar voor even was het wel leuk en hij staat er heel mooi onder ondanks de mooie groten demper:) net een echte supermotard
Gewoon heel simpel je vinger er in steken, als je een vernauwing voelt dan zit de prop er inderdaad nog in. als de buis gewoon door blijft gaan in dezelfde diameter is de prop er wel uit. Alleen 60kmph met leonvince zonder prop lijkt me wel een beetje vreemd