Blaasjes in lak

Hier kun je al je kleine vragen kwijt.
BasvO
Pro tuner
Vervoersmiddel: Senda DRD Pro (Te Koop)
Contacteer:

Blaasjes in lak

Ongelezen bericht door BasvO »

Gaat lekker, wou mijn Thrower er weer onderleggen omdat het tuutje er dus vrijdag alweer vanaf was geknald en die dus helemaal zoek is.., dus ik haal de Sp eraf en zie allemaal witte blaasjes en druipers erop. Dus de lak is gewoon verkloot (had 4 lagen hittebestendige blankelak van Motip eropgedaan) Weet iemand misschien hoe dit dan toch heeft kunnen gebeuren? :eerie: , was ik mijn boutje+moertje kwijt om de Thrower aan het frame te schroeven... Dus ik ging dus weer mijn Sp eronder hangen merk ik een scheur in mijn frame op :eerie: moet dus ook weer gelast worden :emo:

Maar heeft iemand een idee hoe die lak toch blaasjes heeft kunnen krijgen? Was bestend tegen 800c stond erop. :emo:
racingfreak schreef:heeft niks te maken met "welke sproeierset" tenzij je een airmax in je carb gaat duwen :clap:

Afbeelding
julianspaans
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi senda drd limited 2008 , Vespa LX 50

Re: Blaasjes in lak

Ongelezen bericht door julianspaans »

heb ik ook, maar dat is bij mij gebeurd omdat ik te snel en te dik overelkaar heb gespoten :eerie: dacht lekker dik doen dan komt er mooi even geen roest op....
BasvO
Pro tuner
Contacteer:

julianspaans schreef:heb ik ook, maar dat is bij mij gebeurd omdat ik te snel en te dik overelkaar heb gespoten :eerie: dacht lekker dik doen dan komt er mooi even geen roest op....
Dus komt omdat ik te snel heb gespoten? Ik had best snel gedaan idd omdat hij al droog genoeg was om eroverheen te vrijven :eerie:
racingfreak schreef:heeft niks te maken met "welke sproeierset" tenzij je een airmax in je carb gaat duwen :clap:

Afbeelding
julianspaans
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi senda drd limited 2008 , Vespa LX 50

Ongelezen bericht door julianspaans »

denk het wel maar bij mij zit het gelukkig niet over de hele uitlaat maar meer in het begin en bij de hoekjes, waar ik dikker had gespoten. had hem ook niet verhit/gebakken voordat ik ging rijden weet niet of dat invloed heeft gehad. maar hij roest van zelf dus kan je nog een keer proberen :D
BasvO
Pro tuner
Contacteer:

Dan zal ik denk ik heel de lak er weer af gaan schuren en opnieuw alles doen :eerie:

Afbeelding
Plaats reactie