geld is op en wat ik wil zit rond de 200 euro....Rikkert schreef:He je de stickers nou al?

misschien dat iemand anders wel een idee heeft hoe ik hem kan maken?
ik denk dat monster niet meer speciaal is

geld is op en wat ik wil zit rond de 200 euro....Rikkert schreef:He je de stickers nou al?
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
royvi schreef:Ziet er netjes uit hoor!
Maar ik zou echt geen Monster stickerset doen, doe dan iets moois.
Of Euroshopper Energy stickerset
dit had ik in gedachten:Rikkert schreef:Nee, verkloot je brommer niet met Monster stickers.
ga gewoon sparen voor een dikker stickerset, of originele stickers
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
moet ik wel even voor sparenRikkert schreef:Nou, dan doe je dat toch
maar wat dan??Daan schreef:Ik vind het het net niet. Er ontbreekt wit in de radkappen dan.
dat is denk ik niet te doen aangezien die x een originele sticker isDaan schreef:De binnenkant van de X wit. Probeer dat eens
Dat bedoelde ikLarsG schreef:Doe dan de lijnen van die x wit?
haha ik dacht dat je die binnenkant van die x helemaal wit wou makenDaan schreef:Dat bedoelde ikLarsG schreef:Doe dan de lijnen van die x wit?
thanx! de plannen voor een crossplaat zijn er al dus nu nog wachten tot ik geld hebderbievolimited schreef:Ik vind hem zo zonder die stickers wel absurt mooi
racingfreak schreef:heeft niks te maken met "welke sproeierset" tenzij je een airmax in je carb gaat duwen
ik vind die koplamp juist wel super gaaf staan op zichBassekuh schreef:Dan zou die top worden, want ik vind deze koplamp namelijk niks, sorry