Weet niet of het diesel of benzine is

royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig.
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Wat is je budget Javen?JavenDrD schreef:oke ja ik zit namelijk een beetje te kijken naar een leuke auto.
Wil toch wel een leukere motor dan een 1.6
Waarschijnlijk een golf gti'tje. Dan wel een golf 4 ofzo.
racingfreak schreef:heeft niks te maken met "welke sproeierset" tenzij je een airmax in je carb gaat duwen
Als je die koopt ben je echt gek.AlexSenda schreef:K&N reinigingssetje
En van de week ook deze maar bestellen
Of toch voor een wat grotere kiezen
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
ja probleempjes met de gezondheid..Boeki schreef:Huh?
Rikkert schreef:Ach ja, er leven hier zat moeilijk doeners op de wereld
Rikkert schreef:Ach ja, er leven hier zat moeilijk doeners op de wereld
max. 6000Bassekuh schreef:Wat is je budget Javen?JavenDrD schreef:oke ja ik zit namelijk een beetje te kijken naar een leuke auto.
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig.
Dat is behoorlijk wat geld voor een beginnersauto, sowieso knap dat je dat nog overhebt na zo'n dure brommertijd.JavenDrD schreef:max. 6000Bassekuh schreef:Wat is je budget Javen?JavenDrD schreef:oke ja ik zit namelijk een beetje te kijken naar een leuke auto.
Wil ook nog wat overhouden om eventueel de kosten voor het 1e jaar te dekken.
Kan misschien wel een r32 kopen, maar dan moet ik hem na 2 maanden laten schorsen enzo.
Wil wel eentje met een beetje pit en niet ouder dan 10 jaar en maximaal 175000 km op de teller.
Waarom een BlackberryRaceVoenk schreef:nieuwe gsm![]()
en nieuwe koptelefoon , heerlijke bas heeft deze. HD![]()
racingfreak schreef:heeft niks te maken met "welke sproeierset" tenzij je een airmax in je carb gaat duwen