Oooh gemenerikken ik kei blijroyvi schreef:Jongens pest hem niet zo, en dat is een moderator.
Tsss Tsss.

Oooh gemenerikken ik kei blijroyvi schreef:Jongens pest hem niet zo, en dat is een moderator.
Tsss Tsss.
Hmmmpffffff njaaaLe derbi schreef:hahahahaa sorry maar af en toe moet t kunne hoor![]()
Er zijn hier geen café's in de buurt ;oroyvi schreef:Verdriet wegdrinken jongen?
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
buizen, hmm belgisch woord denkk, maar euhm het wilt zeggen dat je op examen minder dan 50 % haaltroyvi schreef:Wat is dan buizen? Ik heb een keer iemand gehoord over buizen en die ging drinken, daarna was hij buis dronken dus.
Wat bedoel je daarmee? het laatste examen van de reeks of van het laatste jaar?royvi schreef:Ok, maar dan zou ik ook mijn verdriet wegdrinken.Het eindexamen dan?
Ah wij hebben dit elk jaar, zit nu in het 4e jaar. Maar het bepaalt wel alsk moet zakken of niet dussss ;d en hoe nice, ik 3x per jaar en vanaf volgend jaar 2x per jaar.royvi schreef:Wij hier in Nederland hebben maar één keer examens, en dat zijn de eindexamens van je laatste jaar.
Ik had eindexamens moeten zeggen.![]()
Maar minder dan 50% op je eindexamens?
Erg héRaceVoenk schreef:zo die jongen pesten met zijn gutunde derbi![]()
volgens mij kan je dan niet goed lezenstef schreef:Erg héRaceVoenk schreef:zo die jongen pesten met zijn gutunde derbi![]()
,
ma kgeloofde het omdat ik ooit eens iets gelezen had dat er ooit een andere reeks cilinders van derbi gemaakt is... Voel me nu best wel genaaid :l
nja dacht iets vn een 49cc en 50cc versie. Dan was het van een andere brommer ;oRaceVoenk schreef:volgens mij kan je dan niet goed lezenstef schreef:Erg héRaceVoenk schreef:zo die jongen pesten met zijn gutunde derbi![]()
,
ma kgeloofde het omdat ik ooit eens iets gelezen had dat er ooit een andere reeks cilinders van derbi gemaakt is... Voel me nu best wel genaaid :l
er word gezegd dat derbi 50cc motorblokjes heeft en dat kloptstef schreef: nja dacht iets vn een 49cc en 50cc versie. Dan was het van een andere brommer ;o
staat op de papieren 49.9RaceVoenk schreef:er word gezegd dat derbi 50cc motorblokjes heeft en dat kloptstef schreef: nja dacht iets vn een 49cc en 50cc versie. Dan was het van een andere brommer ;o
maar om precies te zijn hebben ze 49.9 of 49.5 , weet het niet precies.
misschien dat je daar ergens verward waart
racingfreak schreef:heeft niks te maken met "welke sproeierset" tenzij je een airmax in je carb gaat duwen