En Remy, nee dit is niet bij coatingplus gedaan, ik kan dat probleem wel eens voorleggen en misschien is het dat wel?
Ik heb samen met de poederlakker een kleur uit het kleurenboekje gekozen, leek op het papier echt goed te gaan, maar dit is helemaal niet zo, ik heb er henen gebeld en het zou me sowieso 25 euro kosten.royvi schreef:Heb je een kleur opgegeven? Als het verkeerd is terwijl je een exacte kleur hebt opgegeven gewoon niets betalen tenzij ze het oplossen. Dan moet de kleur natuurlijk wel afwijken van wat het hoort te zijn.
Jammer is het natuurlijk wel.
er bestaat zoiets als een kettingbreker om schakels uit je ketting te halen zodat ze de gepaste lengte heeft.Jonasz schreef:Past http://bromfietsshop.nl/index.php?pid=s ... r=BO227789" onclick="window.open(this.href);return false; deze op m'n 11-53 tandwielverhouding?
Het gaat hem erom of zijn ketting lang genoeg is... Inkorten kan altijd, ook met een slijptol.RaceVoenk schreef:er bestaat zoiets als een kettingbreker om schakels uit je ketting te halen zodat ze de gepaste lengte heeft.Jonasz schreef:Past http://bromfietsshop.nl/index.php?pid=s ... r=BO227789" onclick="window.open(this.href);return false; deze op m'n 11-53 tandwielverhouding?
en dan kan je nog altijd met je wiel naar voor of achter om de spanning te regelen
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Dat kan niet zoveel kwaad hoorBoeki schreef:Ziet er netjes uit!
Mijn blok ligt op het moment ook bij de coater en ik heb er wel over nagedacht hoe ik het zou oplossen met de coatinglaag die de naden overdekt. Ik ben van plan om voorzichtig voor te snijden met een mesje.
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig.
Pieke schreef:het lijkt me dat iemand er behoorlijk wat moeite in heeft gestoken om m eruit te laten zien alsof ie er zo min mogelijk moeite in heeft gestoken
Dat bedoelde ik ook.Daan schreef:Dat kan niet zoveel kwaad hoorBoeki schreef:Ziet er netjes uit!
Mijn blok ligt op het moment ook bij de coater en ik heb er wel over nagedacht hoe ik het zou oplossen met de coatinglaag die de naden overdekt. Ik ben van plan om voorzichtig voor te snijden met een mesje.Insnijden kun je ook doen, dat zal beter gaan denk ik