En moet je die niet draaien ?

Mjah, zoals gewoonlijk lekt die grote oranje pakking weer als de nete :')
Nu maar opzoek naar vloeibare pakking...
Wist dat ik iets vergeten was

Boeki schreef:Kunnen schakelen tijdens het wheelien.
Op je fiets? Want je brommer ligt toch uit elkaar.Boeki schreef:Kunnen schakelen tijdens het wheelien.
hahha true true xD fiets wil bij mij ook wel, maar brommer nou net nietBoeki schreef:Op de fiets van m'n vader, maar ben er toch best trots op.
Ach ja je moet wat te doen hebben als je brommer uit elkaar ligt en je Spartamet kapot is en je oordoppen gejat zijn waardoor je ook geen muziek kan luisteren op de fiets.
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
Ik ben een keer achterover gegaan met de fiets van m'n ma, ik had de fietstassen iets te vol geladen.Boeki schreef:Op de fiets van m'n vader, maar ben er toch best trots op.
Ach ja je moet wat te doen hebben als je brommer uit elkaar ligt en je Spartamet kapot is en je oordoppen gejat zijn waardoor je ook geen muziek kan luisteren op de fiets.
HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAroyvi schreef:Zo een?
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
Haha, wat is er met je Spartelmet?:pBoeki schreef:Op de fiets van m'n vader, maar ben er toch best trots op.