allebei de foto's in two-tone zwart-alu aubSharky schreef:
nog maals two-tones zwart-alu? (ev wit ook)

allebei de foto's in two-tone zwart-alu aubSharky schreef:
nog maals two-tones zwart-alu? (ev wit ook)
Maurits schreef:Sneeuw is vies nat en koud, alleen leuk als het onder m`n skies ligt
als je je mail adres ffe in PB stuurt geef ik je een link door, ik weet niet of het een goed programma is omdatstefmasteling schreef:wie weet waar ik een goed en gratis photoshop programma kan downloaden voor mac?
racingfreak schreef:heeft niks te maken met "welke sproeierset" tenzij je een airmax in je carb gaat duwen
Je kan adobe languagepack erbij downloadenjony schreef:ja heb ik dus ook maar dan heb je em in engels talig zoals ik en "verzadeging" in et engels weet ik ook nie![]()
et werkt wel een beetje kut als je hem niet in nederlands hebt, kweet ook niet hoe je het aanpast...niet dat ik niet goed engels kanmaar et werkt niet zo lekker
racingfreak schreef:heeft niks te maken met "welke sproeierset" tenzij je een airmax in je carb gaat duwen
Bassekuh schreef:Je kan adobe languagepack erbij downloadenjony schreef:ja heb ik dus ook maar dan heb je em in engels talig zoals ik en "verzadeging" in et engels weet ik ook nie![]()
et werkt wel een beetje kut als je hem niet in nederlands hebt, kweet ook niet hoe je het aanpast...niet dat ik niet goed engels kanmaar et werkt niet zo lekker
Dan heb ik slecht nieuws voor je.jony schreef:dan ga ik daar eens naar opzoek! bedankt
JvS schreef:Mijn PWS zoog ik uit mn duim en haalde een 9, wankers.
Venlonaer schreef:Ik denk dat jij iets anders gezogen hebt.
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!