Ik zie het al voor me zo'n microfoon op je rug, dan zit heel je jas vol met draden ofso

Rallyking schreef:Zijn jullie batsbuddy's ofzo?
the skullkid schreef:Opletten dat die koud is.Maurits schreef:Oke. En ik kan mijn uitlaat er gewoon zo afhalen zonder dat ik ergens op moet letten?
Ja maar je rijdt over hobbeltjes, dus je voorkant gaan erg op en neer. En het telkens optrekken remmen enz.DRD 85 J-Man schreef:trillingen kan je beperken op je stuur door hem in schuim te steken en bij GPR modellen kan je tegen de ruis je camera bij de kuipruit beunen.
Zodra mijn batterij van m'n cybershot vol zit maak ik even wat materiaal
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Zo zie je maar weer, investeer maar in zo'n camera. Het is een flink bedrag maar ik vind het dubbel en dwars waard. Zitten vele functie's op die ik nog steeds moet uittesten.DRD 85 J-Man schreef:Ik kan de gopro niet evenaren maar wel een poging doen, vandaag was er iets teveel blauw en fluoricerend tuig op straat.
motorcoppers, wouten autos en orde&handhaving.
Donderdag ga ik een filmpje schieten, en het mechanisme is donders simpel.
Batterij faalde trouwens dus veel actie was er niet 30 km/h max door hobbels en woonwijk
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!