Klopt.Limburger schreef:Heerlijk dit project, word fijn vaak geupdated, 80% van de keren is het een mooie update met vaak zelf gemaakte onderdelen en speciale veranderingen. Mooi man!

Klopt.Limburger schreef:Heerlijk dit project, word fijn vaak geupdated, 80% van de keren is het een mooie update met vaak zelf gemaakte onderdelen en speciale veranderingen. Mooi man!
ik zit ook elke dag op school van 8.15 tot 4 of 5Boeki schreef:Klopt.Limburger schreef:Heerlijk dit project, word fijn vaak geupdated, 80% van de keren is het een mooie update met vaak zelf gemaakte onderdelen en speciale veranderingen. Mooi man!Zou willen dat het bij mij ook zo ging, maarja heb niet zoveel vrije tijd al hem.
gelukkig deze week niet,maar heb het wel is druk.Boeki schreef:Dan heb jij vast niet zoveel huiswerk als ik.
Geen idee:P ik heb niet veel huiswerk neej, Maar ik doe ook wel me best op schoolroyvi schreef:Dan heb jij ook niet zoveel huiswerk als ik, en heb jij veel minder slaap nodig dan ik.
Haha okeej, maar jij doet denk even een andere school:Proyvi schreef:Ik doe ook mijn best op scool, ik heb 5 ingeroosterde tussenuren en in al die tussenuren maak ik huiswerk. En toch heb ik nog bakken thuis dat ik niet toekom aan het leren voor de toetsweek. Al het huiswerk moet ik ook maken wegens controle en bij een aantal vakken moet het omdat ik anders geen goede cijfers ga halen.
Maarja, je moet er idd wat voor overhebben.![]()
Maar wordt erg mooi!
Shit man, ik heb ook 5 ingeroosterde tussenuren, maar vermijd huiswerk maken zo lang mogelijk.royvi schreef:Ik doe ook mijn best op scool, ik heb 5 ingeroosterde tussenuren en in al die tussenuren maak ik huiswerk. En toch heb ik nog bakken thuis dat ik niet toekom aan het leren voor de toetsweek. Al het huiswerk moet ik ook maken wegens controle en bij een aantal vakken moet het omdat ik anders geen goede cijfers ga halen.
Maar wordt erg mooi!
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Zal je geen 2de keer tegen komen:PRikkert schreef:Jadenk
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Deed ik vroeger, maar ben ik nu mee gestopt dit jaar. Anders komt het niet goed...Boeki schreef:royvi schreef:Ik doe ook mijn best op scool, ik heb 5 ingeroosterde tussenuren en in al die tussenuren maak ik huiswerk. En toch heb ik nog bakken thuis dat ik niet toekom aan het leren voor de toetsweek. Al het huiswerk moet ik ook maken wegens controle en bij een aantal vakken moet het omdat ik anders geen goede cijfers ga halen.
Maar wordt erg mooi!
Shit man, ik heb ook 5 ingeroosterde tussenuren, maar vermijd huiswerk maken zo lang mogelijk.
Hij is ongeveer 1,20m hoogroyvi schreef:Deed ik vroeger, maar ben ik nu mee gestopt dit jaar. Anders komt het niet goed...Boeki schreef:royvi schreef:Ik doe ook mijn best op scool, ik heb 5 ingeroosterde tussenuren en in al die tussenuren maak ik huiswerk. En toch heb ik nog bakken thuis dat ik niet toekom aan het leren voor de toetsweek. Al het huiswerk moet ik ook maken wegens controle en bij een aantal vakken moet het omdat ik anders geen goede cijfers ga halen.
Maar wordt erg mooi!
Shit man, ik heb ook 5 ingeroosterde tussenuren, maar vermijd huiswerk maken zo lang mogelijk.
Die lamp is trouwens wel vet, hoe groot istie?