het mag miss wel, maar sws moet ik eerst me auto halen, en als j in september jarig ben, alle twee voor januari hebben

Liefst deed ik motor jaartje later ofzo, maar kut regelgeving

Maurits schreef:Sneeuw is vies nat en koud, alleen leuk als het onder m`n skies ligt
Oké, aparte mening...royvi schreef:Mijn ouders hebben er ook niks tegen.
Brommerrijden is gevaarlijker dan motorrijden, snelheid maakt het niet gevaarlijk maar je eigen oplettendheid + het tijdig voorbereid zijn op bepaalde situaties en de oplettendheid van een ander.
Als brommerrijder wordt je nog eerder over het hoofd gezien dan motorrijders omdat je vaak op het fietspad moet.
Maurits schreef:Sneeuw is vies nat en koud, alleen leuk als het onder m`n skies ligt
Ik mag jou pa >: Dsendapower schreef:me pa en ma en me stiefpa en stiefma hebben allemaal motor en rbw
me pa heeft al een cbr 600 voor mij in de schuur staan,
hij kan zelf ook nie wachte tot ik me rbw heb dan kunnen we samen de ardennen in
Ik zal wel niet weten waar ik het over heb...royvi schreef:Aparte mening, het is gewoon zo.
Als jij zo'n goede bestuurder bent dat je snel kan rijden en alles in de gaten hebt hoeft snel rijden niet gevaarlijk te zijn.
En als brommerrijder wordt je eerder over het hoofd gezien omdat mensen niet verwachten dat er een sneller voertuig op het fietspad is.
http://www.ebay.com/itm/MOTORCYCLE-RIM- ... 002wt_1163ThejustF1 schreef:@racevoenk
Gifgroen![]()
of wit
Mijn moeder verbood het me min of meernappie schreef:ik wil het motorrijbewijs ook gaan halen maar kheb nog 2 ouders die tegen stribbelentips?
dat wordt um niet denk, die ouwe is niet zo makkelijk. als je niet doet wat um liekt praat ie voorlopig niet meer met jeRikkert schreef:OP je eigen wonen.nappie schreef:haha 1e wordt lastig, 2e niet want ze liggen toch uit elkaar
Rikkert schreef:Ach ja, er leven hier zat moeilijk doeners op de wereld
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!