Oja die bout, daar komt weer een normale dop voor in de plaats, zit al 1,5 jaar goed zo.

doe terzijner tijd linkje van dat blad hea! altijd leuk, welke advertenties van marktplaats waren dat, ze waren al verwijdert dus kon ze niet zien..nsrracer schreef:ik heb de originele koplamprubbers in bestelling staanJavenDrD schreef:ziet er goed uit!!
Doe wel ff je stuurtje en je koplamp goed.. Dit maakt hem niet echt strak...
ik heb hem helemaal gepoetst. morgen worden er foto's gemaakt met een interview voor een blad
Hoe het stuur zit is toch wat je fijn vind....JavenDrD schreef:ziet er goed uit!!
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig.
Om welke brommer/motor gaat het?nsrracer schreef:ik heb de originele koplamprubbers in bestelling staanJavenDrD schreef:ziet er goed uit!!
ik heb hem helemaal gepoetst. morgen worden er foto's gemaakt met een interview voor een blad
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
aanzich wel geinig ding, maar doe mij maar derbiBoeki schreef:Bij mij op school staat ook een Malaguti SM, dat ding is echt mooi! Yasuni SPR3 eronder, had wel zin in een sprintje, totdat ik erachter kwam dat er een meisje op rijdt.
Hard aangetrokken waarna hij afknapte en jij achterover viel en de brommer omviel.Rikkert schreef:Zo werkbank vol
En Joris; dat doe ik gewoon met MS Paint hoor
OT: Flensveer gebrokenVraag me niet hoe
Nee er is niets gevallenroyvi schreef:Hard aangetrokken waarna hij afknapte en jij achterover viel en de brommer omviel.Rikkert schreef:Zo werkbank vol
Been there, done that. (Alleen dan met mijn oude crossmotor)
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
of waardoor je jezelf in je gezicht slaat met de tangroyvi schreef:Hard aangetrokken waarna hij afknapte en jij achterover viel en de brommer omviel.Rikkert schreef:Zo werkbank vol
Been there, done that. (Alleen dan met mijn oude crossmotor)
Komt mezelf te bekend voorsendapower schreef: of waardoor je jezelf in je gezicht slaat met de tang