had teveel problemen toen, koppaking onsteking, gaatje in uitlaat en wou betrouwbaarder rijden, maybe nog mhr 80 maar daar ga ik even over nadenkenSander schreef:Waarom ben je eigenlijk van jou dikke setup af gegaan? Of komt die er weer onder?

had teveel problemen toen, koppaking onsteking, gaatje in uitlaat en wou betrouwbaarder rijden, maybe nog mhr 80 maar daar ga ik even over nadenkenSander schreef:Waarom ben je eigenlijk van jou dikke setup af gegaan? Of komt die er weer onder?
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Reed op een rotonde die ik 3 kwart moest halen maar toen reed ik over een put in de bocht en gleed mn voorwiel weg en daarna bam ik schoof over de grond, heb brommer weer opgeraapt en aan de kant gezet maar na 2 min kon ik niet meer staan van de pijn.D-Evo schreef:Wat is er nou precies gebeurd, steven?
is ie nog en wordt nog netterLimburger schreef:Bale man! Hij was zooooo netjes
Pieke schreef:het lijkt me dat iemand er behoorlijk wat moeite in heeft gestoken om m eruit te laten zien alsof ie er zo min mogelijk moeite in heeft gestoken
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig.
ben op linkerkant gevallen, uitlaatkant, hopelijk morgen bij de brommer kijken voor de schade want kom niet ver nu met mn been hahaluco schreef:Een kritische vraag; hoe kan je als je een rontonde, als je hem gewoon op de goede manier neemt, op de rechterkant van je brommer vallen? ghehe pure interesse.
wel zonde...