niceLe derbi schreef:AUTO RIJBEWIJS vanochtend gehaald![]()

niceLe derbi schreef:AUTO RIJBEWIJS vanochtend gehaald![]()
Rallyking schreef:Zijn jullie batsbuddy's ofzo?
Wat heb je met je hart dan? Of beter gezegd, waarom moest je voor controle naar het ziekenhuis?Rikkert schreef:Wow LeDerbi, als ik maar dan ook iets van mijn brommer op mijn kamer leg, dan springt ze uit elkaar van woede manderbi crd schreef:die demper komt me verdomd bekend voor.. Heeft op m'n derbi gezeten geloof ik?Le derbi schreef:
brommerplank in mn kamer
Heb er nog precies zo1 liggen.![]()
''want dat stinkt'' zegt ze dan..
En Dick, niet nu direct, maar donderdag lol.![]()
OT: Net weer thuis vanuit 't ziekenhuis. Alles gaat gelukkig nog goed met mijn hartje
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Nou, ik heb vrij veel last van hartkloppingen. Bij mij voelt het zo erg, alsof mijn hart ontploft ofzo. Dus ik vertrouwde het niet, en heb h et voorgelegd aan mijn ouders, dus we zijn vanochtend vroeg heengegaan, want ik kon geen oog dicht doen, omdat ik er snachts vooral veel last van heb.royvi schreef:
Wat heb je met je hart dan? Of beter gezegd, waarom moest je voor controle naar het ziekenhuis?
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Gefeliciteerd Steven!!!Le derbi schreef:AUTO RIJBEWIJS vanochtend gehaald![]()
Wat kan je daar allemaal extra mee?RaceVoenk schreef:call of duty premium elite gekocht
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
niet enkel die ene nieuwe map, je krijgt ze allemaal. wat je meer kan: clan maken en clan wars organiseren. je kan je clan ook level up'en , je statestieken gedetailleerd bekijken. elite tv: dat zijn allerlei filmpjes over mw3 met supergoede tips en hints , en zo veel meer. echt de moeite waard voor een cod fanDaanS schreef:Wat kan je daar allemaal extra mee?RaceVoenk schreef:call of duty premium elite gekocht
Behalve die ene nieuwe map dan
Heb zelf MW3
Chill!!!RaceVoenk schreef:niet enkel die ene nieuwe map, je krijgt ze allemaal. wat je meer kan: clan maken en clan wars organiseren. je kan je clan ook level up'en , je statestieken gedetailleerd bekijken. elite tv: dat zijn allerlei filmpjes over mw3 met supergoede tips en hints , en zo veel meer. echt de moeite waard voor een cod fanDaanS schreef:Wat kan je daar allemaal extra mee?RaceVoenk schreef:call of duty premium elite gekocht
Behalve die ene nieuwe map dan
Heb zelf MW3
wat moet een 15 jarige met zo'n ding man? hahaRikkert schreef:neuqpop? weet ik het?
Iets voor je brommer misschien? Leuke handvaatjes en een stuurrolletje? Mooie gefreesde rem en koppelingshevels? Dat is wel dik trouwens
Popneuken. Duhsendapower schreef:wat moet een 15 jarige met zo'n ding man? hahaRikkert schreef:neuqpop? weet ik het?
Iets voor je brommer misschien? Leuke handvaatjes en een stuurrolletje? Mooie gefreesde rem en koppelingshevels? Dat is wel dik trouwens
doe gwn geld, kun je mooi in je moped of je bakkie stoppen