Kan je wel zeggen.Rikkert schreef:Kheb gewoon geluk denk ik?Dartiax schreef:Rikkert je kan er wel wat van dan hoor

Kan je wel zeggen.Rikkert schreef:Kheb gewoon geluk denk ik?Dartiax schreef:Rikkert je kan er wel wat van dan hoor
Donnachi schreef:ik kan wel ff de lengte van de originele kabel opeten vanavond
Tsjah, ze liep daarna doorDoggeh schreef:Maar dan heb jij haar nummer ook niet gevraagd, zij vroeg jou juist?
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
`Boeki schreef:Heb je dr daarna al gesproken dan, Rikkert?Ik zou het wel weten als ik jou was.
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
Vertel...nickd073 schreef:Een gunstig prijsje om wat dingen te coaten
goed bezig met die meid dan he,Rikkert schreef:Ja ik heb net sms'je gestuurd, en ze weet nog wie ik benWe hebben wat gepland voor donderdag avond bij het wok restaurant waar ze werkt
OT: Net bekeuring gekregen voor gladde achterbandje kunt het karkas zien
![]()
Straks even bandje bestellen
Ja, dat heeft ze in de SMS gestuurd. Ze heet Ashley.Boeki schreef:Hee maar Rikkert weet je uberhaupt wel hoe ze heet?
En ik weet van wie of nieJasperrr91 schreef:2 blokjes erbij