ben nog niet helemaal er over uit hoe die word, het moet allessinds matwart zijnderbi-0172 schreef:Waarom laat je het niet coaten is veel duurzamer

ben nog niet helemaal er over uit hoe die word, het moet allessinds matwart zijnderbi-0172 schreef:Waarom laat je het niet coaten is veel duurzamer
Daan schreef:Nou dan weet ik et ook niet, steek maar in de brand ofzo
kost mij niksderbi-0172 schreef:Dan zal ik het laten coaten misschien iets duurder maar zeker mooier resultaat
Mijn pro link lagers waren helemaal verrot, zal bij jou waarschijnlijk hetzelfde zijn.RaceVoenk schreef:ik heb ze niet uit men pro link gehaald maar die zijn nog gewoon goed![]()
waarom?
Waar baseer je dit op?Daan schreef:Mijn pro link lagers waren helemaal verrot, zal bij jou waarschijnlijk hetzelfde zijn.RaceVoenk schreef:ik heb ze niet uit men pro link gehaald maar die zijn nog gewoon goed![]()
waarom?
ik had ze allemaal vervangen toen ik me derbi had.Daan schreef:Mijn pro link lagers waren helemaal verrot, zal bij jou waarschijnlijk hetzelfde zijn.RaceVoenk schreef:ik heb ze niet uit men pro link gehaald maar die zijn nog gewoon goed![]()
waarom?
ze zagen er allesinds veel beter uit dan die foto dat jij posteDaan schreef:Mijn pro link lagers waren helemaal verrot, zal bij jou waarschijnlijk hetzelfde zijn.RaceVoenk schreef:ik heb ze niet uit men pro link gehaald maar die zijn nog gewoon goed![]()
waarom?
Dan kost het dus wel watRaceVoenk schreef:kost mij niksderbi-0172 schreef:Dan zal ik het laten coaten misschien iets duurder maar zeker mooier resultaat![]()
die kerel van wie de garage is heeft al het materiaal , ik moet enkel de verf kopen
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Rikkert schreef:
Dan kost het dus wel wat
Nee precies, pak die kans!RaceVoenk schreef:Rikkert schreef:
Dan kost het dus wel watja maar als je het vergelijkt met wat het zou kosten om het te laten doen dan is het in vergelijking niks
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
ik zie geen bannerRemylimited schreef:als je hem laat spuiten en alles eerst superstrak maak.(dus als een spiegel)
hoogglans zwart.
en als je hem laat coaten zijdeglans.
kijk maar naar mijn frame in de banner
hooglans zwart als ik goed kijk?Rikkert schreef:(header)
nee dit is zijdeglans gecoatRaceVoenk schreef:hooglans zwart als ik goed kijk?Rikkert schreef:(header)![]()
is wel ziek mooi
Die van mij zien er na 1,5 jaar nog gewoon super uit.Daan schreef:Mijn pro link lagers waren helemaal verrot, zal bij jou waarschijnlijk hetzelfde zijn.RaceVoenk schreef:ik heb ze niet uit men pro link gehaald maar die zijn nog gewoon goed![]()
waarom?