Ik ga vandaag/morgen mijn carburateur er even af halen dan.
Ik zit er aan te denken om mijn 80cc malossi cilinder, malossi supermoto en 21mm carburateur er weer op te zetten. Wat zou mijn smeerverhouding moeten zijn met deze setup?
EDIT:
Ik heb er nu een goedkope 50cc cilinder op liggen van ongv. €100,- zou ik hier gewoon die supermoto uitlaat op kunnen leggen of gaat hij dan te veel toeren maken?
Als je een 80er gaat rijden raad ik je aan om zelf te gaan mengen en dan zou ik 1:40 of 1:45 gaan mengen.
Veder kan die supermoto ook op 50cc maar daar presteert deze uitlaat niet maximaal op en zal ook niet lekker rijden onder de powerband.
Daan schreef:Nou dan weet ik et ook niet, steek maar in de brand ofzo
Oke bedankt voor je reactie. De vorige eigenaar smeerde 1:25 met deze setup en dit vond ik nogal overdreven. ik ga dan eerst is m'n malossi uitlaat op de 50 cc proberen en kijken hoe dit rijdt.
Deadfromhere schreef:Oke bedankt voor je reactie. De vorige eigenaar smeerde 1:25 met deze setup en dit vond ik nogal overdreven. ik ga dan eerst is m'n malossi uitlaat op de 50 cc proberen en kijken hoe dit rijdt.
Dat is inderdaad erg overdreven maar ik denk dat een conti of thrower wat fijner rijd omdat je dan denk ik wat meer vooruit komt onder de powerband dan die supermoto.
Daan schreef:Nou dan weet ik et ook niet, steek maar in de brand ofzo
Supermoto rijdt nog best prima op een 50cc. Vond het net een conti alleen duurde de powerband minder lang. Als je een 80cc hebt liggen en een 21mm zou ik zelf niet aarzelen en dat erop bouwen. Rijdt volgens mij echt goud een supermoto met mhr 80.
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.