Dik moet ik hebben en Doetichem is idd beetje verweg ga van het weekend wel even langs een scooter zaakje

Daan schreef:Nou dan weet ik et ook niet, steek maar in de brand ofzo
Ja dat klopt 1 standje omhoog zal wel goed zijn voor het midden gebied inderdaad.derbi-0172 schreef:Je gasnaald verstellen is inderdaad het verfijnde werk maar kan wel net dat beetje verschil geven.
Dik moet ik hebben en Doetichem is idd beetje verweg ga van het weekend wel even langs een scooter zaakje
Ja klopt jammer genoeg welderbi-0172 schreef:Idd Plasse meetings is ook beetje te ver voor jullie gok ik?
Zitten er aardig wat hier dus moet goed komen.
ow Yeahhhderbi-0172 schreef:De afstand is opzich wel te doen als je in een groep rijd alleen je moet het er voor over hebben.
Nou steven (le derbi) organiseerde vorig jaar Betuwe meeting, waar het precies lag weet ik niet meer maar ergens in de buurt van de Betuwe dus.
En ik hoop dat hij hem dit jaar weer organiseert
the skullkid schreef:Opletten dat die koud is.Maurits schreef:Oke. En ik kan mijn uitlaat er gewoon zo afhalen zonder dat ik ergens op moet letten?
derbi-0172 schreef:Gister me nieuwe kentekenhouder gemonteerd ik miste die look weer zoals eerst hopelijk blijft deze wel heel![]()
Binnekort even goed poetsen en een foto updateje
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig.
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Weet het ook niet, ben ook nog nooit aangehoudenderbi-0172 schreef:Ja precies maar ben nog nooit aangehouden in een jaar tijd met me senda, vraag me niet hoe ik het voor mekaar krijg
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
the skullkid schreef:Opletten dat die koud is.Maurits schreef:Oke. En ik kan mijn uitlaat er gewoon zo afhalen zonder dat ik ergens op moet letten?