Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Net dingderbi crd schreef:
nieuwe wieltjes erin. Motortje is wel zoon beetje af, op wat nummers op de kappen na
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig.
Heel mooi!derbi crd schreef:
nieuwe wieltjes erin. Motortje is wel zoon beetje af, op wat nummers op de kappen na
JvS schreef:Mijn PWS zoog ik uit mn duim en haalde een 9, wankers.
Venlonaer schreef:Ik denk dat jij iets anders gezogen hebt.
Ziet er zeer goed uit!derbi crd schreef:
honda POWER OF DREAMSRikkert schreef:Die is gewoon echt strak!
Zal ik ook Honda kopen?
Serieus?! Doe ook mee samen met een maat van megemonde schreef:Mezelf samen met een maatje ingeschreven voor de 2x 3 uurs cross in bonerbroek op 28 en 29 april. Ik ben benieuwd
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
tuurlijk nietRikkert schreef:Ja klopt. Maargoed, deze zijn ook niet verkeerd toch?
RaceVoenk schreef:tuurlijk nietRikkert schreef:Ja klopt. Maargoed, deze zijn ook niet verkeerd toch?
Inderdaad, wordt heeeel erg afzien :pderbi crd schreef:Serieus?! Doe ook mee samen met een maat van megemonde schreef:Mezelf samen met een maatje ingeschreven voor de 2x 3 uurs cross in bonerbroek op 28 en 29 april. Ik ben benieuwdWord zwaaaaaaar afzien haha!
Hee mafkees nog steeds geen zin om naar de schuur te wandelen?gemonde schreef:Inderdaad, wordt heeeel erg afzien :pderbi crd schreef:Serieus?! Doe ook mee samen met een maat van megemonde schreef:Mezelf samen met een maatje ingeschreven voor de 2x 3 uurs cross in bonerbroek op 28 en 29 april. Ik ben benieuwdWord zwaaaaaaar afzien haha!
Hellendoorn!royvi schreef:
Ziet er zeer goed uit!Waar is dat?
En hoe kom je aan die stickers? Ik heb nu zelf replica's van de originele.
Er zijn haast geen stickers meer verkrijgbaar, of je moet ze laten maken.
Nog iets trouwens
Bij de kappenset op dirtbikebitz.com zit wel de voornummerplaat! Een vriend van mij heeft daar een kappenset besteld en hij kreeg hem er bij, hij heeft er nu dus twee want hij dacht dus dat er geen bij zat.