Welke cilinder en tunerchrizztian93 schreef:die wilde ik hebbenPieke schreef:![]()
![]()
ot: cilinder terug van tuner

Welke cilinder en tunerchrizztian93 schreef:die wilde ik hebbenPieke schreef:![]()
![]()
Pieke...!!!Pieke schreef:
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig.
Bij deze moet ik u waarschuwen dat, wanneer u deze op u brommer monteerd, dit de geilheids-norm zal overschreiden!!!Pieke schreef:
Welke hal/stand? Die vind ik wel leuk voor op de deur van et huisje van mijn ktmLimburger schreef:Van een duitser gekocht op de motorbeurs. Garage plaat van ijzer:
Nu mis ik alleen nog een ding...Nog 3-4 maandjes wachten
hebo 80..Daan schreef:Welke cilinder en tunerchrizztian93 schreef:die wilde ik hebbenPieke schreef:![]()
![]()
alleen nog geen kettingroyvi schreef: Nieuwe kapjes en veel meer nieuw spul op de motor gezet
Daan schreef:Nou dan weet ik et ook niet, steek maar in de brand ofzo
Daan schreef:Nou dan weet ik et ook niet, steek maar in de brand ofzo
Ik dacht al: "waarom gaat dat ding niet vooruit."HayeSM schreef:alleen nog geen kettingroyvi schreef: Nieuwe kapjes en veel meer nieuw spul op de motor gezet
En wie heeft dat gedaan? Pb me even wat fotos als je zin hebt. Dat vind ik wel interessant om te zien:mrgreen:chrizztian93 schreef:hebo 80..Daan schreef:Welke cilinder en tunerchrizztian93 schreef: die wilde ik hebben![]()
![]()