Hallo,
Ik heb vanmiddag een nieuw type blok opgehaald, en heb meteen mhr 80 erop gezet, maar bij de mhr zitten er 2 aansluitingspunten voor de koelvloeistof op het kopje van de cilinder. En bij mij oude type blok zat onderaan de cilinder (mk 70) een dikke slang voor de koelvloeistof. wie weet hoe ik dit probleem op kan lossen?
Kan ik bijv. 2 slangetjes op de cilinder drukken en dan in die dikke slang laten lopen ofso?
Of heb ik dan nieuwe koelfloeistofslangen nodig?
Alvast bedankt
Probleem Nieuw type blok in oud type frame
-
- Derbi fan
- Vervoersmiddel: derbi drd limited edition 06 met nieuw type gpr blok en Honda crf 250f 2011
- Rikkert
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: 1978 Dodge W200
2007 Honda CRF450R
1968 Opel Kadett B
1956 Opel Blitz
1958 Opel Olympia - Locatie: Anna Paulowna - Noord-Holland
Re: Probleem Nieuw type blok in oud type frame
Dus je hebt nu een nieuw type cilinder op een oud type blok? Tenminste, zo versta ik dat.
Maarnee, dat past niet.
Maarnee, dat past niet.

royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
-
- Derbi fan
- Vervoersmiddel: derbi drd sm 2008
dat gaan niet passen zoals al gezegd is.
want bij een nieuw type komt het kvs via de pomp direct in de cilinder, bij oud type gaat dit via een slang.
dit kan je ook niet zomaar met een slangetje oplossen denk ik
want bij een nieuw type komt het kvs via de pomp direct in de cilinder, bij oud type gaat dit via een slang.
dit kan je ook niet zomaar met een slangetje oplossen denk ik

-
- Derbi fan
- Vervoersmiddel: derbi drd limited edition 06 met nieuw type gpr blok en Honda crf 250f 2011
Nee ik heb alleen een nieuw type blok in het oude type frame gezet. alles past wel behalve de slangen op de cilinder. Moet ik dan kvs slangen halen ofso?