en ik zei toch ook, je mag er alleen niet meer zo hard rijden.

Maar 70 in zn 5 is super zuinig, dus dat is dan wel weer positief, want met 140/150 rond hobbelen is niet goed voor je verbruik.

Voor jouw is het korter ja, voor mij niet. Want dan moet ik eerst over een 80 weg naar druten etc, dan 100 weg naar nijmegen. Da schiet niet opRuben schreef:Die brug is geloof ik wel korter, je kan er alleen niet zo hard rijden natuurlijk..Jasperrr91 schreef:Nee, ik rij altijd over de a15 vanaf tiel.
Voor mij ist ook giga om, ik moet dan of door den bosch en bij hedel erover, of ik moet een pontje pakken, geen van beide echt een goed idee.Jasperrr91 schreef:Voor jouw is het korter ja, voor mij niet. Want dan moet ik eerst over een 80 weg naar druten etc, dan 100 weg naar nijmegen. Da schiet niet opRuben schreef:Die brug is geloof ik wel korter, je kan er alleen niet zo hard rijden natuurlijk..Jasperrr91 schreef:Nee, ik rij altijd over de a15 vanaf tiel.![]()
En bouke, daar zit normaal een afstandsbus.
OVer de waalbrug is voor mij echt niet korter?Ruben schreef:Jasperrr91 schreef:Voor mij ist ook giga om, ik moet dan of door den bosch en bij hedel erover, of ik moet een pontje pakken, geen van beide echt een goed idee.Ruben schreef:
Voor jouw is het korter ja, voor mij niet. Want dan moet ik eerst over een 80 weg naar druten etc, dan 100 weg naar nijmegen. Da schiet niet op![]()
En bouke, daar zit normaal een afstandsbus.![]()
Rij dan trouwens sowieso langs jou kiet dus ook voor jou is het (in km's) korter.
Oooooh, wacht..Jasperrr91 schreef:OVer de waalbrug is voor mij echt niet korter?Ruben schreef:Jasperrr91 schreef: Voor mij ist ook giga om, ik moet dan of door den bosch en bij hedel erover, of ik moet een pontje pakken, geen van beide echt een goed idee.![]()
Rij dan trouwens sowieso langs jou kiet dus ook voor jou is het (in km's) korter.
Ik snap heel je verhaal niet![]()
En bouke, hoezo heb jij zo'n tandwiel over dan?
Ja ik regel die voor sander, want heb die nu los in een doos liggen dat tandwiel. Heb er toch geen nodig zolang mijn blok nog niet klaar is. Dus mag hij de mijne hebben.
Heeft die meer tijd om een andere te regelen en kan zijn blokje morgen aangeslingerd worden.
Ja maar als permanent iets, neem aan dat jij ook weer zon tandwiel ooit terug wil ofniet?Jasperrr91 schreef:alsnog is morgen dat tandwiel er dan niet.
Sander wil morgen dat blokje in elkaar hebben.
Daarom ga ik daarheen
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig.
Jij snapt hemJavenDrD schreef:Ja maar als hij een net zon goede roggelt voor jasper....
Mijn blok ligt ook (half) open, weet je nog?Jasperrr91 schreef:En bouke, hoezo heb jij zo'n tandwiel over dan?
Ja ik regel die voor sander, want heb die nu los in een doos liggen dat tandwiel. Heb er toch geen nodig zolang mijn blok nog niet klaar is. Dus mag hij de mijne hebben.
Nog steeds half?Boeki schreef:Mijn blok ligt ook (half) open, weet je nog?Jasperrr91 schreef:En bouke, hoezo heb jij zo'n tandwiel over dan?
Ja ik regel die voor sander, want heb die nu los in een doos liggen dat tandwiel. Heb er toch geen nodig zolang mijn blok nog niet klaar is. Dus mag hij de mijne hebben.![]()