een kenteken kun je geloof ik niet zomaar opnieuw uit laten slaan. zit meer papierwerk etc aan vast, en dat papierwerk kost geloof ik ook geld. ben niet helemaal zeker van mijn zaag, maar lijkt me niet dat je zomaar een kentekenplaat uit kunt laten slaan
Roses are red, Violets are blue, and i blew my load all over You
Als u uw kentekenplaat of -platen kwijt bent, schaf dan nieuwe kentekenplaten aan.
U gaat met een geldig legitimatiebewijs en uw Voertuigbewijs naar een erkende kentekenplaatfabrikant
U betaalt de kosten voor de nieuwe kentekenplaat.
U krijgt een nieuwe kentekenplaat (of -platen) met hetzelfde kentekennummer, maar met een verhoogde duplicaatcode
Wat wij weten is een druppel, wat wij niet weten een oceaan
ik heb een vraag ik wil een nieuwe stuur gaan halen misschien een pro taper stuur met stage 6 gashendel maar gaan dat wel passen die stage 6 op die protaper stuur want die is toch dikker en hoe kan je die precies vast maken aan je kroonplaat heb je dat een speciale kroonplaat nodig want zag op ebay dat je ook van die klemmen krijgt waarmee je stuur vast zit aan je kroonplaat of kan je hem gewoon op je standaart kroonplaat monteren ??
wicked schreef:ik heb een vraag ik wil een nieuwe stuur gaan halen misschien een pro taper stuur met stage 6 gashendel maar gaan dat wel passen die stage 6 op die protaper stuur want die is toch dikker en hoe kan je die precies vast maken aan je kroonplaat heb je dat een speciale kroonplaat nodig want zag op ebay dat je ook van die klemmen krijgt waarmee je stuur vast zit aan je kroonplaat of kan je hem gewoon op je standaart kroonplaat monteren ??
Protaper is 28mm dacht ik, maar aan de uiteinde gewoon zoals elk ander stuur, 22mm. Dus het gaat wel passen ja.
Je zal 28mm stuurklemmen nodig hebben om het passend te maken.
Voortaan ook even iets van leestekens neerzetten, maakt het wel zo duidelijk!
ja is goed , aleen moet je niet je kroonplaten vervangen door andere ,want ik geloof niet dat de stuurklemmen die op je standaart kroonplaten zitten 28 mm zijn en je kan ze er toch niet afhalen?
Ik heb pas een Derbi DRD Racing '08 gekocht. Hij staat hier nu zo'n anderhalve - twee weken en heb er nog niet op gereden. Soms start ik em wel eens enzo .. maar gisteren draaide ik het contact open, schermpje werd oranje en viel daarna meteen terug uit. Wat is dit ? is de batterij plat ?
En de dagen ervoor als ik hem startte en dan wat gas gaf, viel hij meteen terug stil. Is dit omdat het koud is en omdat hij al een tijdje heeft stilgestaan ?
dat scherm weet ik niet, maar van dat uitvallen: als die van mij koud is en ik geef meteen gas 2 seconden na het starten dan gaat ie ook dood.... even stationair laten pruttelen en dan pas een beetje met je gas spelen. en natuurlijk pas volgas toerenbeuken als hij warmgereden is
Mja dat met dat gas geven kon ik al raden, heb vroeger altijd gecrossed ( wel met een 125cc 4takt ;D ) maarja.
Eigenlijk ging het juist zo een paar dagen geleden : ik steek m'n sleutel in het contact en draai, schermpje wou niet branden. Dus ik kick gewoon 1x, motor start en schermpje start ook gewoon. De 2e keer sprong het schermpje wel vanaf het begin aan. Maar nu valt hij na 10 seconden uit ofzo , ik gok dat de batterij plat is ofzo ? Ik weet niet wat dat allemaal is :p
De naft is volgens mij ook op, maar wat tank ik dan het beste ? Ik heb nog een mail gestuurd naar de vorige eigenaar wat hij het laatste getankt heeft, of maakt dit niet zoveel uit ?
derbi senda's rijden meestal gewoon met euro 95. maar check voor de gein je zekering ook es ff, en kan best zijn dat je accu leeg is... ook omdat ie een tijd stil heeft gestaan van te voren. en als je zekering kaduuk is, laad de accu ook niet op dusja
Ik had al eens gezegd dat ik totaal niets van derbi's of brommers ken, ik kan er alleen mee rijden
Een goede vriend van mijn pa is wel altijd met moto's enzo bezig en hij ging er wel eens naar kijken enzovoort en zou mij helpen, maarja ..
tov het origineel Senda licht? Ik rij regelmatig in het donker en ik wil als ik dr een yamaha kapje voorop doe wel voldoende licht houden anders doe ik het niet. Iemand ervaringen oid ? Hier: http://www.brommerforum.nl/showtopic/44319/1 zegt de een van wel en de ander weer van niet..