Er is tegenwoordig toch ook radiale remmerij voor derbi? Weer iemand hoeveel mm de ophangpunten uit elkaar staan? 100mm fo 108mm?? 100mm dan mogen mensen me radiale remmerij overnemen van de sxv :p
HayeSM schreef:Er is tegenwoordig toch ook radiale remmerij voor derbi? Weer iemand hoeveel mm de ophangpunten uit elkaar staan? 100mm fo 108mm?? 100mm dan mogen mensen me radiale remmerij overnemen van de sxv :p
recht tegenover elkaar? Dan een drd evo of een gpr NM
die komt van dumpert af, maar als die klauw op een derbi zou passen dan is et op een pro, omdat de bevestiging daar alleen in de lengte staat(als je begrijpt wat ik bedoel)
die komt van dumpert af, maar als die klauw op een derbi zou passen dan is et op een pro, omdat de bevestiging daar alleen in de lengte staat(als je begrijpt wat ik bedoel)
nee op een pro juist niet! Die heeft de gaten schuin zitten zegmaar. Zie mijn reactie haye
Xtreme sm schreef:en een beetje herrie maak tog nie uit?! al is het mar vor de bluf
ik werd aangehouden door de politie met een mk thrower op dezelfde setup. Hij vond hem nogal herrie maken. Ik dacht al, als ik die scr nog had dan was het helemaal feest
derbi crd schreef:loopt wel leuk, tklinkt alleen niet
weet niet precies wat daar onder zit.. dacht een akra? er zijn wel ander filmpjes van het geluid te vinden, de een vind het super, de ander totaal niet.