Zo mannen na enkele weken niks te hebben gedaan aan de derbi hier weer een update de een na laatste
het is geen wereldschokkende update maar het is er wel een.
Ik heb me bezig gehouden met het elektrische systeem van de derbi dus ik heb alle contacten en stekkers schoon gemaakt en met spray behandeld ook moest het achterlicht en de knippers er nog aan geknutseld worden.
Dit heb ik doormiddel van een alu kentekenhouder gedaan die LUCO hier op het forum verkoopt.
De houder is super op maat gemaakt en netjes afgewerkt helemaal naar mijn eisen

het is gewoon plug and play er zit zelfs een beschrijving bij hoe je het moet monteren.
De houder is gemaakt om after market knippers te gebruiken ik wou de ori derbie.s gebruiken dus heb ik er zelf een paar andere plaatjes aangelast die iets langer waren zodat alles er mooi strak aan gemonteerd kon worden.
De houder heb ik zwart gespoten zodat het ook net als origineel lijkt verder alles weer afgemonteerd met gepolijst rvs zoals jullie dat al gewend zijn van mij

Het led achterlicht heb ik afgekit en in de ori ophangrubbers gemonteerd dit om snel kapot trillen te voorkomen.
Ben inmiddels al met het blok begonnen dat is mijn laatste klus hiervan zullen ter zijne tijd ook wel de foto,s van verschijnnen hier in mijn topic en dan is de DERBI done.
hieronder een paar piccies van de laatste vorderingen