Ik zat al een poos naar opknapbrommers in de buurt te kijken maar kon nooit echt wat leuks vinden.

Maar een vriend van me die dus al 1,5 jaar een pro heeft, en inmiddels al 2 vastlopers heeft gehad

Dus ik zat eerst is een beetje te denken, en ik kreeg er wel steeds meer zin in.

Dus zo heb ik die voor een prijs gekocht waar we allebij tevreden mee waren.
Ik heb hem nu al helemaal afgebouwd, en jammergenoeg bijna geen foto's meer gemaakt hoe die er eerst bij stond. alleen 2 foto's met blackberry kwaliteit.

deze zal ik binnenkort ook nog wel even in dit topic zetten, en hieronder de foto's van hoe het er nu bijstaat, bij ligt

zoals je ziet is het allemaal maar een beetje meuk

Plannen:
Ik wil hem sws helemaal schoon maken en alles zoals bouten moeren lak weer lekker vers maken

De kappen ga ik eerst opschuren, de scheuren polyesteren en dan wil ik het weer in dezelfde kleuren hebben.
Misschien nog een ander voorkantje maar dat weet ik nog niet zeker.
Wat voor een setup ik wil ben ik ook nog niet helemaal uit. Ik heb er wel een Stage6 26mm carb met powerfilter bij

Velgranden en achterbrug worden waarschijnlijk gepolijst, en nog veel meer:)
Maar dit zie je allemaal wel in foto update's want ik heb geen zin om het allemaal te vermelden

Er zit wel een cilinder bij, maar geen zuiger dus hij rijdt op het moment niet.
m'n xtreme:

Het is maar een klein projectje, dus verwacht er niet al te veel van, en als ik bezig ben heb ik ook niet altijd even veel tijd/zin om tussendoor foto's te maken. Maar ik zal er zoveel mogelijk aan denken.
genoeg gelult, hieronder de foto's

Misschien wel een beetje de pro van Robbin uitwerken, want die wil dit toch niet meer uitvoeren

update 2.

update 3.