doe ook is een keer rustig met dat meisjeRallyking schreef:Pijn aan m'n linker bil/heup
@Dick!

doe ook is een keer rustig met dat meisjeRallyking schreef:Pijn aan m'n linker bil/heup
@Dick!
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Als ze dat bij mij doen scheelt met dat 70 euro in de weekDick schreef:Haha soms hea, zijn ze best lief![]()
wou dat z mijn benzinegeld betaalde, hield ik geld over
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
Haha oke na ja mij 15 euro iets meer...Jasperrr91 schreef:Als ze dat bij mij doen scheelt met dat 70 euro in de weekDick schreef:Haha soms hea, zijn ze best lief![]()
wou dat z mijn benzinegeld betaalde, hield ik geld over![]()
Moet elke week 600km naar school rijden met de auto
Godver.. Ik hoop voor je dat het geen al te dure helm wasHarrekiet schreef:iemand die mijn crosshelm gestolen heeft -.-![]()
![]()
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
die gaste moge nou echt een keer flink aangepakt worde, goed marktplaats blijve checke want als je een beetje van die mongole hebt zette ze em er nog wel eens op, iemand had zo ook zn gestole brommer terug gekregeHarrekiet schreef:een Airoh helm de Runner joker egt Met hand en tand deze helm bemachtigd de arme man van de crosszaak heeft apart naar de fabriek gebeld om deze helm en het is dus de laatste ooit van deze soort die van de productie lijn is gekomen :$. dus hij kost me nogal.
Ik gok jaloezie bij deze malloot want vorige week is mijn mooi Ajax sjaal ook al gejat wat mij niet zo boeit XD.
maar ik snap uberhaupt niet waarom iemand in vreedus naam een helm moet jatten wat heb je er aan hij kan um ten eerste niet de helm op doen naar school want dan heeft een andere helm tegen ze hersenpan aan :$, en als ihj verkoopt deze helms zijn er opzich niet zoveel van en sws hier niet in Drachten en omstreken.