Ik ben Dennis, uit het mooie Groningse dorpje Westeremden.

Men brommer leven begon met een oud Puchje die ik had gekocht (zonder kenteken), was toen rond de 14 of 15.. Daarmee een beetje wezen sleutelen en crossen. Die later verkocht, en toen maar een Puch op kenteken gekocht. Die volledig gereviseerd en allerlei leuke dingen mee gedaan..
Hier een foto:

De linker
En TOEN wou ik een schakel exemplaar. Heb er veel voor gewerkt, zo te zien op dit krant/blad artikel..

Ik vond de Aprilia MX en SX al super vet, en toen kwam ik op een Derbi Senda, die vond ik echt bruut, dus Puchje te koop gezet en achter een Derbi Senda aan, als snel vond ik deze:
Foto:

Er was al wat een en ander aan gedaan, zoals:
+ Handkappen
+ Andere knipperlichten
+ Kappen andere kleuren
+ Remdeksel van Stage 6
Van hier kwamen de aanpassingen..
De tandwielen waren af, dus moesten er nieuwe om:

Ondertussen had ik Belgom Alu ook ontdekt

Toen een hele tijd gereden, en toen hoorde ik na een stoppie een tik in men blok. Bleek dat men big end naar zen grootje was. Nouja heb men blok toen weg gebracht om te laten reviseren. Kreeg ik na paar week men blok terug, met een gescheurde krukas tandwiel.

Ondertussen nog even bezig geweest met de remklauwen, had ik goud gespoten:D

Toen had ik ook startnummers:

Ik op men schatje
En ja, dan moet er ook eens een ander uitlaat op hé, wat meer vermogen

Gekozen voor de MetraKit Thower:

Ondertussen heb ik hem ingebrand met Olie.
En nu staat hij al een tijdje in de schuur, omdat ik men brommer graag netjes wil houden..
23-12-2010: Sneeuw editie

Updoat
Feb 2011

Blok er onderweg gehaald. Blok ga ik samen met een fietsen maker reviseren. Er komt een Doppler Endurance as in, en alle lagers wil ik vervangen. Verder het blok goed nakijken, alles schoonmaken etc.
Men uitlaat heb ik ook gestraald en ben ik nu bezig te schuren. Wil hem gewoon weer mooi blank maken, en dan in de lak spuiten. Foto's komen zo snel mogelijk.
Plannen in de winter:
Andere voorkap (KTM voorkapje) Heb ik al Ben er mee bezig
Nummer kappen opnieuw wit
Renthal stuur.. Heb ik al