Nee...met belgom bijhoudenwilliamxtreme schreef:heb je de velgranden na het polijsten weer in de blanke lak ofiets gezet?:)

Nee...met belgom bijhoudenwilliamxtreme schreef:heb je de velgranden na het polijsten weer in de blanke lak ofiets gezet?:)
oke, als je die weer in de blanke lak zet, wordt het niet zo mooi zeker?Guido7o schreef:Nee...met belgom bijhoudenwilliamxtreme schreef:heb je de velgranden na het polijsten weer in de blanke lak ofiets gezet?:)
Geen idee, zal best wel mooi kunne worden, maar met belgom gaat het ook gewoon prima. en velgen zijn van aluminium dacht ik, dus dat roest niet, oxideert alleen dus dat kan je gewoon voorkomen als je het goed bijhoud.williamxtreme schreef:
oke, als je die weer in de blanke lak zet, wordt het niet zo mooi zeker?
Gebeurd ook nog, rempedaal ook...maar moet weer even motivatie opbouwen om verder te polijsten haha, en hij ligt voorlopig nog wel even uit elkaar, easyparts schiet niet opNick22 schreef:dat is zeker in de Detail's werken ik zou dan ook de kickstarter doen maar wel strak gedaan
Haha, ja...toch wel!?robbin schreef:wreed jaloerse boy hiero
the skullkid schreef:Opletten dat die koud is.Maurits schreef:Oke. En ik kan mijn uitlaat er gewoon zo afhalen zonder dat ik ergens op moet letten?