Het is ook wel balen dat je zakt, maar het onnodig vinden is iets heel anders. En onnodig.Sander schreef:@rovyi meer om het gevoel te beschrijven hahaha. gewoon even inleven

Het is ook wel balen dat je zakt, maar het onnodig vinden is iets heel anders. En onnodig.Sander schreef:@rovyi meer om het gevoel te beschrijven hahaha. gewoon even inleven
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
Ow als reactie op de crosshandschoentjes.Sander schreef:nee rovyi het gevoel van het rijden in de zomergewoon dat je naar de garage loopt brommertje pakt, helmpje op, handschoentjes aan en gewoon chill touren beetje bochtjes maken. crossje zetten in de bossen ofzo.
Daan schreef:Nou dan weet ik et ook niet, steek maar in de brand ofzo
komt hij wel achter als hij ook eens een maand korstjes mag krabbenderbi-0172 schreef:Zou maar een lange broek aan doen voordat je je benen schroeit aan je paip en is ook beter voor de veiligheid.
Rij sinds ik ooit gevallen ben in me t-shirtje altijd met een jas en lange broek met handschoenen.
Daan schreef:Nou dan weet ik et ook niet, steek maar in de brand ofzo
Laten we het maar niet proberen, stel je voor dat ze elkaar op goede ideeën brengen.Dick schreef:Hahaha, ik denk dat onze ouders heeel goed zouden kunnen pratenBoeki schreef:Ik werd in augustus 16 en reed pas in November, maar was het zeker waard tot nu toe, ondanks dat het ding mee veel geld gekost heeft heb ik er geen seconde overnagedacht om hem weg te doen. (m'n ouders daarentegen wel)
![]()
Hobby mag geld kosten toch?
Toen ik viel met korte broek had ik alleen dikke schaafwond op m'n heup (waar dus wel broek overheen zat), best wel geluk gehad wss. Zelfse middag nog een stuk gaan mountainbiken toen.derbi-0172 schreef:Zou maar een lange broek aan doen voordat je je benen schroeit aan je paip en is ook beter voor de veiligheid.
Rij sinds ik ooit gevallen ben in me t-shirtje altijd met een jas en lange broek met handschoenen.
Haha, als ik me rbw heb kom ik overal ori boekenDRD 85 J-Man schreef:@Derbistarter, keertje boeken als jij ook je rbw hebt?
lol sym mio is voor mij iets te klein stuur zit tegen me knieën aan dus ik moet gaan zitten zoals op een harley davidson ongeveer![]()
De sym van de rijschool loopt 55en ik kan hem op het achterwiel trekken.
Rallyking schreef:Zijn jullie batsbuddy's ofzo?
Boeki schreef:Toen ik viel met korte broek had ik alleen dikke schaafwond op m'n heup (waar dus wel broek overheen zat), best wel geluk gehad wss. Zelfse middag nog een stuk gaan mountainbiken toen.derbi-0172 schreef:Zou maar een lange broek aan doen voordat je je benen schroeit aan je paip en is ook beter voor de veiligheid.
Rij sinds ik ooit gevallen ben in me t-shirtje altijd met een jas en lange broek met handschoenen.![]()
Korte broek vind ik alleen niet chill omdat de pijpen continue omhoog waaien waardoor het jet lijkt alsof je in je boxer op de de Derbi zit.
Rallyking schreef:Zijn jullie batsbuddy's ofzo?