Ik wou graag wat kappen spuiten (achterkappen, vsb, koplamp)
dus weet iemand of ik dan speciale verf nodig heb, primer, speciaal schuren enz. enz.
gewoon een beetje de stapjes
*Evo koplamp unit+kap te koop
*Evo laag vsb te koop
Je moet speciale plastic primer hebben. Wit spuiten is erg lastig, en al helemaal op kappen. Misschien kan je het beter laten uitbesteden, heb je mooier resultaat en garantie dat het goed gaat. Want ik spreek uit ervaring, met spuitbusjes plastic kappen wit spuiten is lastig.
nee we hebben thuis een verfspuit en compressor enz. en men pa kan redelijk spuiten
laten spuiten is echt duur, al eens nar gevraagd, dan ben ik echt wel meer als 200 euro kwijt
*Evo laag vsb te koop
jaa moet toch iets doen in je vrije tijd, in dat stuk moterkap wat omhoog staat moet een luchthapper met vlinderkleppen worden
en ze gaan ook open en dicht
*Evo laag vsb te koop
ik heb net 20 ledjes besteld en wil die graag in mijn koplamp bouwen, maar hoe zit dat precies met de voltages en amperes enz.
ik heb nog een probleem met men rad kappen, de busjes in mijn tank draaien mee als ik de schroef er uit wil halen, nou kunnen ze er niet meer af ideeën
*Evo laag vsb te koop
je laat hm met de accuboor snel draaien (niet eruit schieten)
dan wordt hij warm, dan met een schroeven draaien (onder het draaien) de bout om hoog duwen.
gat vrij maken, 2 componenten lijm erin en vast!