ik had verwacht dat het niet zo heel glad was met de sneeuw.
rijd ik door een bocht komt bij brommer net in zijn powerband,
klatss! daar lag ik haha

schade valt wel mee alleen onderkant van handkap wat geschaafd maar dat zie je toch niet

royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
ik moest dus ook iets van 7 km door de sneeuw, maar heb gewoon met een gangetje van 50 geredenRikkert schreef:Ik kom net thuis op de brommer, lekker glibberen, maar geen een keer op me bek gegaan.
Je kan gewoon niet rijden![]()
dan ben je gewoon dom bezig!nikkwaus schreef:mijn recor snelheid op een ijs weg is 80 gps en dat ijs kon je nog amper op staan en niet onder uit gegaan was vorig jaar.
Pieke schreef:het lijkt me dat iemand er behoorlijk wat moeite in heeft gestoken om m eruit te laten zien alsof ie er zo min mogelijk moeite in heeft gestoken
Neeman, is juist geniaal. Beetje rond goonen met me motor, gewoon met 90 over die sneeuwheuvels heenluco schreef:dan ben je gewoon dom bezig!nikkwaus schreef:mijn recor snelheid op een ijs weg is 80 gps en dat ijs kon je nog amper op staan en niet onder uit gegaan was vorig jaar.
OT: snowboard
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
http://www.dumpert.nl/mediabase/1983341 ... erden.html" onclick="window.open(this.href);return false;Rikkert schreef:Neeman, is juist geniaal. Beetje rond goonen met me motor, gewoon met 90 over die sneeuwheuvels heenluco schreef:dan ben je gewoon dom bezig!nikkwaus schreef:mijn recor snelheid op een ijs weg is 80 gps en dat ijs kon je nog amper op staan en niet onder uit gegaan was vorig jaar.
OT: snowboard
Pieke schreef:het lijkt me dat iemand er behoorlijk wat moeite in heeft gestoken om m eruit te laten zien alsof ie er zo min mogelijk moeite in heeft gestoken
Daan schreef:Nou dan weet ik et ook niet, steek maar in de brand ofzo
Maurits schreef:Sneeuw is vies nat en koud, alleen leuk als het onder m`n skies ligt
ja dat zeker maar dinsdag is die weel helemaal klaar hoorjk95 schreef:dat is heel erg zonde
ik kan je vertellen dat 4 wielen ook geen groot suc6 is hoorRuben schreef:Je moet je met dit weer ook niet op twee wielen voort bewegen.