Ook omdat de two-tone niet tot de helft komt en scheef is.

Rallyking schreef:Zijn jullie batsbuddy's ofzo?
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
Via marktplaats heb ik daar de 8k op geboden, via de telefoon nog meer. Maar we komen er niet uitRikkert schreef:
Ziet er leuk uit hoor, maar, die prijs is echt achterlijk.
Deze wil ik als ik mijn motor rijbewijs heb Damn! wat is deze motor toch gaaf!
http://link.marktplaats.nl/521612937" onclick="window.open(this.href);return false;
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Gewoon even laten rusten en over een weekje of 2 weer proberen.gemonde schreef:Via marktplaats heb ik daar de 8k op geboden, via de telefoon nog meer. Maar we komen er niet uitRikkert schreef:
Ziet er leuk uit hoor, maar, die prijs is echt achterlijk.
Deze wil ik als ik mijn motor rijbewijs heb Damn! wat is deze motor toch gaaf!
http://link.marktplaats.nl/521612937" onclick="window.open(this.href);return false;
Het is en blijft een scooterzaak he.teun4 schreef:geen geouwehoer met de politie
Moet je nagaan hoe zelfs de leveranciers tegen het interlectueel niveau van de nieuwe generatie aankijken.royvi schreef:Het is en blijft een scooterzaak he.teun4 schreef:geen geouwehoer met de politie
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig.
JavenDrD schreef:Moet je nagaan hoe zelfs de leveranciers tegen het interlectueel niveau van de nieuwe generatie aankijken.royvi schreef:Het is en blijft een scooterzaak he.teun4 schreef:geen geouwehoer met de politie
Of misschien beter gezegd, de (varionichten).
Alhoewel heb ik gisteren op een beestje gereden die je toch wel een sprinter kan noemen.. Hij is nog niet helemaal af, maar aan de grond houden lukt mij in ieder geval niet. Dat is toch wel lachen.. Maar zeker niet voor dagelijks vervoer.
Ik heb ook wel eens op zo'n opgefokte aerox gereden, het is leuk voor even dan.JavenDrD schreef:Moet je nagaan hoe zelfs de leveranciers tegen het interlectueel niveau van de nieuwe generatie aankijken.royvi schreef:Het is en blijft een scooterzaak he.teun4 schreef:geen geouwehoer met de politie
Of misschien beter gezegd, de (varionichten).
Alhoewel heb ik gisteren op een beestje gereden die je toch wel een sprinter kan noemen.. Hij is nog niet helemaal af, maar aan de grond houden lukt mij in ieder geval niet. Dat is toch wel lachen.. Maar zeker niet voor dagelijks vervoer.
Ik vind het frame kleur echt niet mooiJonasz schreef:De 18km na revisie is ondertussen al 13km geworden
http://fietsen-brommers.marktplaats.nl/ ... -2009.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Pieke schreef:het lijkt me dat iemand er behoorlijk wat moeite in heeft gestoken om m eruit te laten zien alsof ie er zo min mogelijk moeite in heeft gestoken
Daan schreef:Nou dan weet ik et ook niet, steek maar in de brand ofzo