Ooit kom ik er wel, als er nou even geen nieuwe gebruikers zich aanmelden de komende 18 maanden.Rikkert schreef:Nounou Royvi, al 2 stemmen!

Ooit kom ik er wel, als er nou even geen nieuwe gebruikers zich aanmelden de komende 18 maanden.Rikkert schreef:Nounou Royvi, al 2 stemmen!
als dat zou kunnennwilliamxtreme schreef:is het misschien geen leuk idee voor een volgende keer, om een header met verschillende foto's te maken?
dus dat er bijv. 5 foto's worden geselecteerd, en dat die dan bijv. automatisch om de 2 minuten worden afgewisseld
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig.
Jesse wil jij in een hoek gaan staan. Je bent nogal een rivaal.JvS schreef:remy, wil jij in die hoek gaan staan en niks meer zeggen?
ap blokken en derbi blokken worden in dezelfde fabriek gemaaktjony schreef:haha jij hebt niet eens een derbi als plaatje![]()
ik wil niet bitche maar een appie is geen derbiRegels
- Alleen Derbi's;
dan moeten we het aan de moderator's vragenJavenDrD schreef:als dat zou kunnennwilliamxtreme schreef:is het misschien geen leuk idee voor een volgende keer, om een header met verschillende foto's te maken?
dus dat er bijv. 5 foto's worden geselecteerd, en dat die dan bijv. automatisch om de 2 minuten worden afgewisseld
stiekum is ap en derbi dezelfde firma is namelijk allebei piaggioRaceVoenk schreef:ap blokken en derbi blokken worden in dezelfde fabriek gemaaktjony schreef:haha jij hebt niet eens een derbi als plaatje![]()
![]()