Nunspeet!

Echt een vet ding, je kleding enz is ook vett!derbi crd schreef:Zag hm al liggenvind het ook maar klotewerk om die gaskabel weer op zn plek te krijgen. Anders moet je hm even laten hangen in een bakje benzine met de vlotterbak open en sproeiers eruit.
Heb de motor weer in hetzelfde uiterlijk als ik hm kocht. Na de wintertrainigen komen er nieuwe kappen en een zadel opOok past de Alpinestars neck brace prima icm de bodyprotector nadat ik het aangepast had
jony schreef:wat een monster
Mijn CR250 gaat ook plaats maken voor waarschijnlijk een nieuwere CRF250stijnnerd schreef:Echt een vet ding, je kleding enz is ook vett!derbi crd schreef:Zag hm al liggenvind het ook maar klotewerk om die gaskabel weer op zn plek te krijgen. Anders moet je hm even laten hangen in een bakje benzine met de vlotterbak open en sproeiers eruit.
Heb de motor weer in hetzelfde uiterlijk als ik hm kocht. Na de wintertrainigen komen er nieuwe kappen en een zadel opOok past de Alpinestars neck brace prima icm de bodyprotector nadat ik het aangepast had
Ben eigenlijk van precies hetzelfde overgestapt met dezelfde redenen. Had een kx250 met kenteken.Koen_K schreef:Nog geeen idee, vandaag pas besloten deze eruit te doen.
Ik moet nog ff kijken wat ik wil en hoeveel geld ik eraan kwijt wil.
Jou is de overstap goed bevallen?
Ik denk zelf dat ik 2T leuker vind, maar 4T rijd sowieso makkelijker waardoor ik het hopelijk wat langer vol kan houden.
Ik wil gewoon een 4T proberen, is het nix, kan hij ook zo weer de verkoop in
Reden van verkoop is dat ik met deze toch de weg niet meer op kom,
Rijd ik er mee door, dan kan ik binnen x aantal uur groot onderhoud gaan doen, terwijl ik eigenlijk iets nieuwers wil.
Voor het geld wat deze met kenteken opbrengt, kan ik er een van een paar jaar jonger gaan rijden zonder kenteken
waar gaan jullie heen in Mei?Koen_K schreef:Ik ga ze idd sowieso beide doen