Chat topic

Hier kun je al je off-topic of niet Derbi gerichte berichten kwijt.
Alainv-s
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi Senda X-treme 05

Re: Chat topic

Ongelezen bericht door Alainv-s »

wtf, ik viel(schuiver met derbi) met mijn diesel broek en er was maar 1 draad kapot van de spijker, ongeveer 5 cm lang. En mijn knie was helemaal kapot :emo:. Die 'scheur' zag je nog niet eens.

We shall see Jasper hehe.
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog. :emo:
royvi
Pro tuner
Vervoersmiddel: Honda CR125R & VW Polo 6n2 1.9D

Ongelezen bericht door royvi »

G-star is inderdaad stukken minder kwaliteit als vroeger, ik heb een broek waar gewoon een zak vanaf scheurde op een gegeven moment. :wtf: :emo:
Jack & Jones draag ik ook veel, veel keuze, niet te deur en toch mooi. Chasin' vind ik ook fijne broeken hebben, de T-shirts van Chasin' zijn van super kwaliteit, ik heb er eentje in de kast liggen die ik nu als werkleding gebruik die ik al 3 jaar heb ofzo en ziet eruit als nieuw.

En met goede kleren op je bek gaan is altijd kut. :emo: Toen ik dat ongeluk kreeg had ik een lichte broek aan die telkens bij mijn knie zwart werd van de brommer (waarschijnlijk bij het aankicken), dus ik helemaal voorzichtig met die broek. Wordt ik aangereden en is er dit van over: :emo:
Net nieuwe broek van €85,- kreeg ik nog €60 ofzo voor terug :emo: Ben blij dat het geen G-star ofzo was.

Afbeelding
Ik sta hier op één been. :emo: Daarna is hij nog verder opengeknipt bij de dokter. :emo:
Airsal cilinder te koop:
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=53&t=12449" onclick="window.open(this.href);return false;
Marc
Tuner

Ongelezen bericht door Marc »

ik had met mijn ongeluk een trainingsbroek aan die knipte ze bij de trauma van onder tot boven allebei de pijpen open, dat was dan wel weer geluk dat ik geen goede broek aan had :emo:
royvi
Pro tuner

Dat is kut als er iets gebeurd met de cross, je hebt je been bijvoorbeeld gekneusd (geen ernstig letsel) dan knippen ze je crossbroek open die dan nog in takt is. En die is wel iets duurder dan een jeans. :emo:
Airsal cilinder te koop:
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=53&t=12449" onclick="window.open(this.href);return false;
Kristian-m
Schakelrijder
Vervoersmiddel: daaag
Contacteer:

Ongelezen bericht door Kristian-m »

Heb ook afscheid moeten nemen van mijn super chille puma trainingsbroek in het ziekenhuis :(
doehooooooooeg
Marc
Tuner

ze knipten mijn jas shirt en broek kapot lag in me onderbroek ben onderzocht door 30 van die trauma artsen :emo:
had ik achteraf mn duim en botje in me pols gebroken en borstbeen zwaar gekneusd, en natuurlijk overal wat schaafplekken en kneuzingen.
dat knippen had dus niet zo dringend nodig geweest :eerie:
Dominator33
Tuner

Ongelezen bericht door Dominator33 »

Je moet ook gewoon je pols breken. Met liefde je jas uitdoen en kloar :emo:
JavenDrD
Pro tuner
Vervoersmiddel: 2x retro - Drd Lim. #07 - Tomos

Ongelezen bericht door JavenDrD »

Er komt miss een hele mooie dienst binnenkort bij voor alle gebruikers van het derbi-forum..
en natuurlijk ook voor anderen (A)
Afbeelding
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig :emo: .
jony
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD Evo

Ongelezen bericht door jony »

wat dan?? :o
Ik verkoop een aantal spullen, interesse? Kijk hier!
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=6 ... 93#p190793" onclick="window.open(this.href);return false;
Rallyking
Beginnende tuner

Ongelezen bericht door Rallyking »

Hand gebroken, rustig m'n cross handschoentjes uitgedaan, niks aan de hand (haha).

Adrenaline he :emo:
Watch my vids: http://www.youtube.com/user/pikexking" onclick="window.open(this.href);return false;
JvS schreef:Mijn PWS zoog ik uit mn duim en haalde een 9, wankers. :emo:
Venlonaer schreef:Ik denk dat jij iets anders gezogen hebt :emo: .
Marc
Tuner

ik heb 3 maanden met die breuk in me pols rond gelopen en op school praktijk alles mee gedaans ( deed opleiding timmerman )
ik maar volhouden dat ik last bleef houden toen toch maar foto's en scan moeten laten maken voor medisch dossier blabla.
ongeluk is 16 maanden geleden en ben nog niet terug aan het werk door die breuk :eerie:
Jon
Pro tuner
Vervoersmiddel: yamaha tzr #46 2010

Ongelezen bericht door Jon »

toen mijn pols door glas helemaal open lag, pakte ik ook gwn rustig me telefoon om me pa ff te bellen, maar volgens heb je in het begin niet echt door hoe het eigenlijk aan toe is haha
Maurits schreef:Sneeuw is vies nat en koud, alleen leuk als het onder m`n skies ligt
Marc
Tuner

nee haha voelde er vrij weinig van op het moment zelf, maar heb er tot nu toe alleen maar ellende mee gehad..
Zit ook een schroef in en een stukje bot uit mijn arm er bij gestopt ofzo omdat het niet genas. Het heet scaphoid is het botje dat het slechtst geneest van allemaal geloof ik omdat er zo goed als geen doorbloeding doorkomt.
gemonde
Schakelrijder

Ongelezen bericht door gemonde »

Alainv-s schreef:Chasin, scotch & Soda, guess zijn zowat mijn lievelings merken.

Al mijn reclame hier op de site gaat ineens over kleren, praten wij teveel over kleren ofzo op DF?
Scotch & Soda is gruwelijk, heb ik ook veel van. Chasin wel wat, niet veel. En jack en jones haal ik altijd mijn V-Halsjes, heerlijke shirtjes daar. Silver Creek heb ik ook veel, is van Open32/Blue 32.
royvi
Pro tuner

De paspoort houder van Scotch & Soda is gruwelijk. :P
Airsal cilinder te koop:
JavenDrD
Pro tuner
Vervoersmiddel: 2x retro - Drd Lim. #07 - Tomos

Ongelezen bericht door JavenDrD »

JavenDrD schreef:Er komt miss een hele mooie dienst binnenkort bij voor alle gebruikers van het derbi-forum..
en natuurlijk ook voor anderen (A)
jony schreef:wat dan?? :o
Remy en ik gaan, als alles doorgaat, een proffesionele spuitdienst aanbieden.
(De plannen liggen er al, en we gaan vanavond ff ruimte maken om de cabine te bouwen)
Verdere info volgt wel als het plan toch iets meer definitief is als dat het nu is.
Afbeelding
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig :emo: .
Jon
Pro tuner
Vervoersmiddel: yamaha tzr #46 2010

Ongelezen bericht door Jon »

weten jullie misschien al prijzen? want als ik een drd ltd kan kopen dan heb ik wss al wat voor jullie
Maurits schreef:Sneeuw is vies nat en koud, alleen leuk als het onder m`n skies ligt
Remylimited
Pro tuner

Ongelezen bericht door Remylimited »

jk95 schreef:weten jullie misschien al prijzen? want als ik een drd ltd kan kopen dan heb ik wss al wat voor jullie
na het is eerst ff paar keer uitproberen en oefenen.
als dat allemaal goed gaat dan miss wel :happy:
Remylimited
Pro tuner

Ongelezen bericht door Remylimited »

tog gister maar een dmp 5 plaats bestelt en dan komt die niet binnen :eerie:
bel je de leverancier op met als antwoord; oow sorry is onze fout wij hebben nog niet verzonden :emo: :emo: :emo:
Dick
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD 2009 Racing

Ongelezen bericht door Dick »

remy jij heb ook een zip je toch?? bevalt dat?
ik wil maybe ook zoon dingetje in de zomer , 25km
Afbeelding

http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=3344.." onclick="window.open(this.href);return false;.
Gesloten