We shall see Jasper hehe.
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.![]()
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig.
JvS schreef:Mijn PWS zoog ik uit mn duim en haalde een 9, wankers.
Venlonaer schreef:Ik denk dat jij iets anders gezogen hebt.
Maurits schreef:Sneeuw is vies nat en koud, alleen leuk als het onder m`n skies ligt
Scotch & Soda is gruwelijk, heb ik ook veel van. Chasin wel wat, niet veel. En jack en jones haal ik altijd mijn V-Halsjes, heerlijke shirtjes daar. Silver Creek heb ik ook veel, is van Open32/Blue 32.Alainv-s schreef:Chasin, scotch & Soda, guess zijn zowat mijn lievelings merken.
Al mijn reclame hier op de site gaat ineens over kleren, praten wij teveel over kleren ofzo op DF?
JavenDrD schreef:Er komt miss een hele mooie dienst binnenkort bij voor alle gebruikers van het derbi-forum..
en natuurlijk ook voor anderen
Remy en ik gaan, als alles doorgaat, een proffesionele spuitdienst aanbieden.jony schreef:wat dan??
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig.
Maurits schreef:Sneeuw is vies nat en koud, alleen leuk als het onder m`n skies ligt
na het is eerst ff paar keer uitproberen en oefenen.jk95 schreef:weten jullie misschien al prijzen? want als ik een drd ltd kan kopen dan heb ik wss al wat voor jullie