Boeki schreef:Ik snap nog steeds niet dat iedereen zo moeilijk doet met die filters terwijl ik met eigen ogen heb gezien dat het bij Dick een plakje cake was.
Daan schreef:Thomas had niks in het magazijn liggen van 50mm, en ben te lui omdat te gaan zoeken in de doe-het-zelf zaak dus toen maar zo gereden
Ik heb dus een bovenlangse uitlaat Waardoor die buis zal gaan smelten en mijn filter weinig nut meer zal hebben.
Dus ik ga nog eens een goede manier zoeken, wss aan de andere kant van de veer als de ruimte niet te klein is. Ik kijk nog even.
Mijn filter smelt dus, maakt niet uit hoe plat hij gedrukt zit. Hij smelt weg.
Sander schreef:dat vraagt om een paar foto's en uitleg.
Dick schreef:die twin air heb ik ook, doe het aansluit rubber schuin af snijden..
en hij pas uber perfect op je orginele luchtslang! en hij zit mooi droog
maak iets me pvs om je veer heen en dan kan je achter je veer je filter doen, zodat die mooi naar boven staat, dan kan je hem er makkelijk afhalen zodra je zadel eraf is.
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig .
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD03 Supermoto Project 2.0 SOLD DERBI XTREME PRORACE 2 Crosser SOLD Renault Clio 1.2 16v SOLD DERBI SENDA MVT 90 Hypersessoins BROKEN Derbi Senda BRK 88 BIGBORE SOLD BMW E36 320i COUPE