Wordt de tailpipe niet een stuk minder heet dan mijn bocht voorin bij de flens?
Dit is namelijk het probleem:
De uitlaat wilt niet recht in de flens waardoor de ring van de uitlaat(die lasnaad) niet aansluit tegen mijn flens.
Een ouderwetse/hele dure kwaliteits fietsband, dus van compleet rubber. Niet die van tegenwoordig dat nauwelijks rubber is.
Moet je ff naar de fietsenmaker of hij nog een kapotte daarvan heeft liggen ofzo.
Zat ik al te denken ja, is dat speciaal rubber? Want dat van tegenwoordig smelt dus, dat heb ik al ondervonden .
Haha nu ik dat zo bekijk en stel het is luchtdicht, krijg ik dan niet een hele grote ballon ofzo hahaha .
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.
Alainv-s schreef:Zat ik al te denken ja, is dat speciaal rubber? Want dat van tegenwoordig smelt dus, dat heb ik al ondervonden .
Haha nu ik dat zo bekijk en stel het is luchtdicht, krijg ik dan niet een hele grote ballon ofzo hahaha .
is het bij je flens? Dan alminium folie
bij je tailpipe verbinding bij de crossshop een stukje uitlaat rubber halen
ik had al gekloot met alu folie, maar waar dan? Ertussen schuiven, of eromheen wikkelen en dan gewoon een slang-klem erop(die van je kvs bijvoorbeeld :p )
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.
ja maar ze moete ook tijd hebbe he stel ze hebben die dag veel te doen want ik heb donderdag vrij dus wou een compromi maken zegmaar als ze niet druk zijn dan he