Chat topic

Hier kun je al je off-topic of niet Derbi gerichte berichten kwijt.
Cooltruck
Tuner
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD LMD (sold)
Malaguti Xsm (sold)
Yiben YA50qt snor
Honda CX500custom

Re: Chat topic

Ongelezen bericht door Cooltruck »

ja of natuurlijk, helevelg of blanke lak of hoogglans zwart, en goud velglintje :dry:
Jon
Pro tuner
Vervoersmiddel: yamaha tzr #46 2010

Ongelezen bericht door Jon »

Blok lijkt mij ook wel vet! had ook al zitten denken, om voor de helft van de velg "DERBI" te laten spuiten in het goud, maar weet niet of dat mogelijk is :problem:
derbi op je velgen laten spuiten zou wel erg dik zijn, maar ik zou niet weten hoe ze dat moeten doen, en als het lukt is het best duur denk. als je spaakvelgen had zou dat beter kunnen denk
Maurits schreef:Sneeuw is vies nat en koud, alleen leuk als het onder m`n skies ligt
Dominator33
Tuner

Ongelezen bericht door Dominator33 »

Blok zwart is wel vet denk ik, met wat kleine goude accenten :P Ik zou de velgranden van de velgen polijsten, two tone op een ltd 07 is niet echt mooi denk ik
royvi
Pro tuner
Vervoersmiddel: Honda CR125R & VW Polo 6n2 1.9D

Ongelezen bericht door royvi »

"Derbi" moet je met stickers in je velg zetten.
Airsal cilinder te koop:
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=53&t=12449" onclick="window.open(this.href);return false;
Cooltruck
Tuner
Malaguti Xsm (sold)
Yiben YA50qt snor
Honda CX500custom

royvi schreef:"Derbi" moet je met stickers in je velg zetten.
idd ja, en ik besticker zelf "als hobby" dus ik kan het zo maken :D (sticker o.a. complete vrachtwagens ect.)
Alainv-s
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi Senda X-treme 05

Ongelezen bericht door Alainv-s »

bestaat er niet iets met parelmoer goud haha.
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog. :emo:
Rikkert
Pro tuner
Vervoersmiddel: 1978 Dodge W200
2007 Honda CRF450R
1968 Opel Kadett B
1956 Opel Blitz
1958 Opel Olympia

Ongelezen bericht door Rikkert »

不管哪種車型,一定會有­視線死角,這點我同意,但是有一點不是­很認同,不是只有機車騎士才這樣,影片中很多事故並非機車騎士的­錯誤才出車禍的,汽車乘客開車門不看後方、很多汽車方向燈都是到­路口臨時才打,或是乾脆都轉彎了才打燈,外線車道左轉,內線車道­右轉,違規迴轉,搶快等...太多例子可以舉,我認為是台灣駕照­太好通過,不論機車或汽車都是,有無擁有駕照跟會不會開車根本是­兩回事,尤其汽車駕照,繳錢加上花時間,駕訓班要不過都很難,但­是真正要上路根本是個定時炸彈,當初為了考過駕照背的交通規則、­罰條等,到底有幾條是真正上路後還遵守的?台灣交通亂象就是這樣­來的,不過我非常同意你補充的,機車騎士在這種環境下更要懂得一­些自我保護的手段,尤其在路邊臨停的汽車,以及巷口等,騎士們更­要等的自己應變的方法

Sorry. dat moest ik eventjes kweit.
Afbeelding
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Cooltruck
Tuner
Malaguti Xsm (sold)
Yiben YA50qt snor
Honda CX500custom

:wtf: :wtf:
haha
Alainv-s
Pro tuner

Wat meten we daar nou mee?
Het is niet goed te vertalen met translater
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog. :emo:
Rikkert
Pro tuner
2007 Honda CRF450R
1968 Opel Kadett B
1956 Opel Blitz
1958 Opel Olympia

Ik weet ook niet wat er staat. Ik wou gewoon kijken of die tekens ook hier te zien waren? :lol:
Afbeelding
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
jesper95
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi DRD Racing (verkocht)
Aprilia SX (verkocht)
Polo 9n
Vespa Ciao snor

Ongelezen bericht door jesper95 »

Ongeacht het model, zal er een dode lijn van het zicht te zijn, ben ik het eens, maar een ding is niet erg veel in overleg, niet alleen motorrijders alleen zo veel incidenten in de film niet alleen de verkeerde motorrijder ongeval, auto personenauto de deur niet kijken terug, veel van de voertuigen knipperlichten alleen spelen op de tijdelijke kruising, of gewoon opdagen alleen om alle lichten te spelen, buiten rijstrook linksaf, rechtsaf binnenbaan, illegaal draaien, grijp snel ... te veel voorbeelden kunnen worden aangehaald, ik denk dat het goed is door de vergunning van de Taiwanese bestuurder, ongeacht de motor of auto is, of de auto een rijbewijs heeft zal nu is totaal anders, in het bijzonder auto-rijbewijs, samen betalen het geld om tijd te besteden rijden naar trainingen, maar zijn moeilijk, maar de echte fundamenteel is voor de weg is een tijdbom, had zijn rijbewijs terug aan de verkeersregels houden, straf van de andere, op het einde is er een echte weg, zelfs na meerdere volgen? Taiwan verkeerschaos die uitkomt, maar ik heel erg met u eens toe te voegen, motorrijders in deze omgeving, maar ook om enkele van de middelen van zelf-bescherming, met name in de berm tijdelijke stilstand van de voertuigen, evenals het steegje, enz., maar ook te begrijpen andere ridders van hun eigen noodmaatregelen

ok :emo:
Rikkert
Pro tuner
2007 Honda CRF450R
1968 Opel Kadett B
1956 Opel Blitz
1958 Opel Olympia

Ja dat ja, inderdaad haha :emo:
Maargoed, het zal allemaal wel.
Afbeelding
royvi
Pro tuner
Vervoersmiddel: Honda CR125R & VW Polo 6n2 1.9D

Ongelezen bericht door royvi »

Rikkert schreef:不管哪種車型,一定會有­視線死角,這點我同意,但是有一點不是­很認同,不是只有機車騎士才這樣,影片中很多事故並非機車騎士的­錯誤才出車禍的,汽車乘客開車門不看後方、很多汽車方向燈都是到­路口臨時才打,或是乾脆都轉彎了才打燈,外線車道左轉,內線車道­右轉,違規迴轉,搶快等...太多例子可以舉,我認為是台灣駕照­太好通過,不論機車或汽車都是,有無擁有駕照跟會不會開車根本是­兩回事,尤其汽車駕照,繳錢加上花時間,駕訓班要不過都很難,但­是真正要上路根本是個定時炸彈,當初為了考過駕照背的交通規則、­罰條等,到底有幾條是真正上路後還遵守的?台灣交通亂象就是這樣­來的,不過我非常同意你補充的,機車騎士在這種環境下更要懂得一­些自我保護的手段,尤其在路邊臨停的汽車,以及巷口等,騎士們更­要等的自己應變的方法

Sorry. dat moest ik eventjes kweit.
Zeker een reactie van dat filmpje van die crashes die Javen poste. :emo:
Airsal cilinder te koop:
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=53&t=12449" onclick="window.open(this.href);return false;
Rikkert
Pro tuner
2007 Honda CRF450R
1968 Opel Kadett B
1956 Opel Blitz
1958 Opel Olympia

Ja haha klopt :lol:

Geniaal filmpje is dat! al die gare kut chinezen allemaal die niks kunnen :clap:
Afbeelding
Cooltruck
Tuner
Malaguti Xsm (sold)
Yiben YA50qt snor
Honda CX500custom

Lol bedenkt steeds weer wat anders xd, maar had even zitten kijken en dan stickeren van "derbi" wordt toch te lastig met deze wielen om het er mooi op te krijgen dus nu maar weer bedacht om de velgen te gaan polijsten tot de binnen rand (dus alles "chroom" behalve het midden die word hoog glans zwart xd) :emo:
Of iemand anders nog vette iedeeen voor de velgjes xd
Alainv-s
Pro tuner

me ligt eindelijk in bed. Truste kut!
Boekie zegt:
Kristian-m
Schakelrijder
Vervoersmiddel: daaag
Contacteer:

Ongelezen bericht door Kristian-m »

faggot
doehooooooooeg
Boeki
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi DRD Racing Special 2007

Chat topic

Ongelezen bericht door Boeki »

Ik lig ook in bed!
Open the Throttle and Smile
teun4
Tuner

Ongelezen bericht door teun4 »

Cooltruck schreef:Lol bedenkt steeds weer wat anders xd, maar had even zitten kijken en dan stickeren van "derbi" wordt toch te lastig met deze wielen om het er mooi op te krijgen dus nu maar weer bedacht om de velgen te gaan polijsten tot de binnen rand (dus alles "chroom" behalve het midden die word hoog glans zwart xd) :emo:
Weet je wat jij moet doen?
Gewoon origineel houden!
Niks gaan polijsten ofzo, de limited is al volmaakt. Die kun je niet veel mooier maken in mijn ogen. :roll:
Two tone wordt er niet beter op, als je dan toch werk zoekt kun je het beste je frame ontdoen van zijn blanke lak als die die nog heeft :thumbup:
a'j bange leeft goa'j bange dood
If you ain't mixin' gas, You ain't kickin ass!
Cooltruck
Tuner
Malaguti Xsm (sold)
Yiben YA50qt snor
Honda CX500custom

teun4 schreef:
Cooltruck schreef:Lol bedenkt steeds weer wat anders xd, maar had even zitten kijken en dan stickeren van "derbi" wordt toch te lastig met deze wielen om het er mooi op te krijgen dus nu maar weer bedacht om de velgen te gaan polijsten tot de binnen rand (dus alles "chroom" behalve het midden die word hoog glans zwart xd) :emo:
Weet je wat jij moet doen?
Gewoon origineel houden!
Niks gaan polijsten ofzo, de limited is al volmaakt. Die kun je niet veel mooier maken in mijn ogen. :roll:
Two tone wordt er niet beter op, als je dan toch werk zoekt kun je het beste je frame ontdoen van zijn blanke lak als die die nog heeft :thumbup:
Idd gelijk heb je! Alleen even hoog glans zwart/ laag blanke lak en dan vet velglintje er om heen. Is anders ook te veel werk, mss nog wel blok laten spuiten in het zwart. En blanke lak is al van frame af (Y)
Gesloten