Sorry voor de slechte kwaliteit!
Woensdag gaat de blok uiteen, dan kan ik in het bedrijf van m'n ouders de luchtsleutel gebruiken.
Grtz
Jonas
ok thanks!sii3m3nVdB schreef:slot krijg je eraf door vijs uti te boren of een
sleufje in te slypen en los draaien dan
Ja, of slijp hem doormidden.Jonasz schreef:Ja heb ik even geprobeert, maar mislukte altijdMorgen nog is proberen dan!
Heeft iemand mss oplossingen voor het vliegwiel, moet ik daar echt een vliegwieltrekker voor kopen?
Grtz
Jonas
Ok bedankt! Dan bestel ik deze even, ik ga m'n vliegwiel niet doormidden slijpen hoorDaan schreef:Die link die ik je stuurde is de goede. Verzending kan ook via envelop en is 2,50 ofzo.
Je kan je vliegwiel doormidden slijpenDan is hij er iig vanaf maar is er niks meer van over
![]()
Krukastandwiel zul je toch echt met poelietrekker moeten doen.
Er op slaan ga ik zo meteen eens proberen, maar gaat dat wel helpen? Want ik heb dus een gleufje geslepen, maar nu is de bout zo een beetje "samengesmolten" met het andere stuk errond.basDRD schreef:Ik heb een speciaal setje, boor je met een kleiner boortje een gaatje precies in het midden van de bout, sla je er een speciale pin in en kan je hem zo er uit draaien.
Heb je dat niet boor hem uit en draai er nieuwe draad in!
Maar eerst, pak een ijzeren staaf en stamp een paar keer hard er op. moet loskomen
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.