Ik heb een niew blok wat ik reviceer/opknap. Dus dan kan ik toch net zo goed eerst de cilinder op mijn blok zetten en dan het blok erin schuiven. Want je moet dn die zuigerveren bijeen knijpen en ik heb 2 zuigerveren en dan zit je best wel een beetje te kloten vind ik hoor. Je kunt er niet altijd even makelijk bij vind ik.
Heeft het nog zin om op 50cc je carter uit te frezen, want ik herrinderde van mijn cilinder(deze airsal50) toen ik de brommer net had gekocht en die had best grote spoelpoorten volgens mij. De laatste keer ton ik de voetpakking moest vervangen zag ik dat de voetpakking veel kleiner is als de spoelpoorten. de pakking kwam overeen met het blok, maar niet de cilinder.
Maakt dit bij 50cc dus verschil?
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.
jij bent geweldig Kristian. Ben je al een stap verder met je brommer ?
Jij hebt trouwens geen derbi (frame) dus jij weet helemaal niet of er toevallig iets voor hangt ofzo wat het bemoeielijkt :p .
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.
normaal heb je ruimte voor je cil dus moet dat met die zuiger geen probleem zijn
en dan haal je het anders toch gewoon weg.... zuigerveren is idd niet moeilijk,
en uitvresen heeft geen verschil voor 50cc denk ik .... vast wel iets maar tis et niet waard
Waar kan het aan liggen als je zuiger zonder zuigerveren wel door de pas gehoonde cilinder kan.
Maar met zuigerveren nog voor de uitlaatpoort blijft steken...
Hij wilt gewoon niet verder de cilinder in
a'j bange leeft goa'j bange dood If you ain't mixin' gas, You ain't kickin ass!
Pieke schreef:het lijkt me dat iemand er behoorlijk wat moeite in heeft gestoken om m eruit te laten zien alsof ie er zo min mogelijk moeite in heeft gestoken
teun4 schreef:Waar kan het aan liggen als je zuiger zonder zuigerveren wel door de pas gehoonde cilinder kan.
Maar met zuigerveren nog voor de uitlaatpoort blijft steken...
Hij wilt gewoon niet verder de cilinder in
Is hij niet uit het slotje verschoten?
En anders, zitten de veren heel ruim om de zuiger?
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
teun4 schreef:Waar kan het aan liggen als je zuiger zonder zuigerveren wel door de pas gehoonde cilinder kan.
Maar met zuigerveren nog voor de uitlaatpoort blijft steken...
Hij wilt gewoon niet verder de cilinder in
Is hij niet uit het slotje verschoten?
En anders, zitten de veren heel ruim om de zuiger?
Of ze uit het slotje verschoten zijn kan ik niet goed zien..
Zijn wel aardig grote zuigerveren ja, je moet ze goed bij elkaar knijpen zegmaar als je de zuiger in de cilinder wilt krijgen
a'j bange leeft goa'j bange dood If you ain't mixin' gas, You ain't kickin ass!
Rikkert schreef:Dan zijn ze volgens mij gewoon te groot.
Lijkt me stug, dan zouden ze mij de verkeerde veren meegegeven hebben. Lijkt me dat ze dat zelf ook wel ff gepast hebben.
Toch? Of doen ze dat nooit bij een motorzaak? Kijken of ze wel de goede maat veren meegekregen hebben?
a'j bange leeft goa'j bange dood If you ain't mixin' gas, You ain't kickin ass!
nikkwaus schreef:ken meschien iemand die informatie heeft over sbo schakel klassen
heb even een gek idee.
Sprinten of racen?
Sprinten ken ik wel, racen een beetje.
Alle bij gewoon wat info sprinte lukt redelikk goed en race ben ik heel goed
Naja dat je vergeleken met je vrienden goed bent wilt niet zeggen dat je ook echt goed bent, maar dat maakt niet uit. Waar een wil is is een weg.
Hier regelement van brommer sprint, alleen dan niet de sbo, enigste echte verschil is dat je bij sbo moet borgen en hier niet. http://brommersprint-jubbega.nl/index.p ... &Itemid=28" onclick="window.open(this.href);return false;
Rikkert schreef:Dan zijn ze volgens mij gewoon te groot.
Lijkt me stug, dan zouden ze mij de verkeerde veren meegegeven hebben. Lijkt me dat ze dat zelf ook wel ff gepast hebben.
Toch? Of doen ze dat nooit bij een motorzaak? Kijken of ze wel de goede maat veren meegekregen hebben?
Zuiger niet verkeerd om? Dat het slotje bij de uitlaatpoort zit?
Ik weet verder niet hoe het bij je DT zit.
ik ga binnekort een zooi spulle voor me brommer hale maar heeft iemand nog tips wat mooi staat op mn brommer?
kijk des noods of als je je verveelt ff in me gallery alvast bedankt voor de feedback!
jony schreef:ik ga binnekort een zooi spulle voor me brommer hale maar heeft iemand nog tips wat mooi staat op mn brommer?
kijk des noods of als je je verveelt ff in me gallery alvast bedankt voor de feedback!
Mooi Renthal stuurrolletje.
Ander schakelpookje, deze is krom
Verder vind ik je brommer wel mooi. En probeer die demper eens te fixen man Ziet er niet echt bepaald strak uit
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!