Nee geintje, ff wat deo in de inlaat spuiten en dan start hij misschien.
Als je goed kijkt zie je dat die tabel 13km per uur afwijkt.Alainv-s schreef:Die tabel wijkt 5km/h af dan volgens jou set-up.
Vergeet niet dat de banden maat zeer van belang is!
Een smaller bandje met grotere inch gaat echt 20km/h sneller!
Zeg maar eens wat ik moet invullen.
Is 100/70-21' een rare banden maat voor de lol denk je?
Ik heb nu zelf trouwens 130/80-17"
JvS schreef:Mijn PWS zoog ik uit mn duim en haalde een 9, wankers.
Venlonaer schreef:Ik denk dat jij iets anders gezogen hebt.
Owja, 't is een scooter.jony schreef:ok en ja want dan zat ik op dat ding met een lam been jonge, met de fiets was minder moeite maar scooters kun je niet aanlope heanog een groot minpunt aan scooters
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.![]()
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.![]()
Ga eens op mijn DRD of die van Thomas rijden, krijg je piepende orenAlainv-s schreef:boeie idd.
Hij zal vast wel ergens tussen de 110-125 lopen.
100+ met 50cc is dus make.ijk te doen.
Vandaag voor eerst hard zonder helm gereden.
Man dat ding maakt een herrie in de powerband, nu snap ik die fietsers achter mij in de tunnel hahaha.
Nu pas merk ik hoe noise-killing een crosshelm is
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
Dan blijf ik nog ff wakkerSander schreef:vandaag heel de dag aant beunen geweest dadelijk de resultaten in onze athena topic.
Boekie zegt:
Boekie zegt:
Boekie zegt:
Boekie zegt: