Anyways, ik vind het zelf ook een beetje luguber. De speedometer applicatie is tot zover ik weet op mijn Nokia N8 nauwkeurig tot 155 km/h. Dit weet ik doordat hij in de bmw met mijn vader, toen ik in de bmw zat met gps aan in duitsland op de snelweg heb getest.
Speedometer zat continu +/- 5km/h onder de bmw teller. Als mijn vader 20 reed gaf de gps 15 aan. En reed mijn vader 160 reden wij volgens de gps 153.
Hier is wat theoretisch bewijs:

Dan wil ik er ook nog even aan toe voegen dat ik het geen prettige snelheid vond, nu zwabbert mijn brommer

Ik ga maar eens gauw mijn wiellagers vervangen want dit zou ik al maanden geleden doen

edit:/
Mijn teller is zo onnauwkeurig als de pest. Ik reed 65 op mijn teller terwijl ik in de bebouwde kom waar je 50 mocht achter een stationwagen aan. Ik gok dat hij zo 50-53 rijd en dat dus mijn teller er wel 10-15 km/h naast zit.JvS schreef:hoe hard op de teller?
Ik heb nog een oude standaard analoge teller.... Ik weet wel dat ik een auto in heb gehaald die 60 reed(60km/h weggetje) en dat ging flink snel

edit:// Die 97 met 12-53 was niet helemaal plat uit. Kon misschien nog 3-5 km/h meer bij. Ik rijd erg voorzichtig dus laat vroeg het gas los en rem altijd zeer op tijd. Ik weet nu waarom, mijn achterrem zit niet erg hard op druk

Heb het vandaag vergeleken met een roestigge motorhispania, mijn rem is gewoon te verwaarlozen met zijn brommer.
Oja hij kreeg zijn brommer niet gestart omdat zijn vaccuumpomp kapot was gegaan er een liter of 5 benzine uit zijn tank was gelekt, als gevolg de carter zat vol met benzine en de uitlaat ook, we hebben er zo'n 3-4 liter benzine uit moeten pompen/schudden