Heb ik gedaan, alleen was dat twee dagen nadat ik deze foto heb genomenDick schreef:Wassen NIck

Heb ik gedaan, alleen was dat twee dagen nadat ik deze foto heb genomenDick schreef:Wassen NIck
Ik vind het ook veel mooierRaceVoenk schreef:beter zonder kenteken!kom naar belgië om te rijden hoef je dat lelijk ding nooit meer op te hebben
Welke twv en carb dan?? :$Le derbi schreef:Ik had sproeier 88 met mn airsal en corse ging 115
Rallyking schreef:Zijn jullie batsbuddy's ofzo?
Dankje voor de reactiederbistarter schreef:Nice brommert zeg![]()
Was de mijne maar zo
Maar dan moet die zekers wel gewassen zijn of nie??Limburger schreef:Als je die foto nog eens maakt en dan iets verder af, zodat je brommer iets kleiner is zodat hij groter op de header kan krijg je als er geen mooiere zijn mijn stem
Super bedankt voor het filmpje
Originele is bij 2300 km vervangen voor garantie aangezien er stukje uitgebroken was en allemaal scheuren in schijf zat. En door dit probleem die meerdere hebben is deze remschijf niet meer geproduceerd. Ben al bij 6 zaken geweest voor originele achterremschijf maar een 1 dealer kan er meer aan komen. Maar ben nog wel echt opzoek naar een, en eventueel een vervangende wave remschijf voor weinig geld eigenlijk, alles heeft me al teveel gekost.robbin schreef:waaromheb je eig. geen standaart achterremschijf meer?
Dankje welnickd073 schreef:Zeer nette brommers