yo derbiforumers!
Ik heb een nieuwe brommer! zelfde als dat ik eerst had nja ik heb de andere nog steeds maar het is dus een Drd '03.
Echt een mooi ding is het ben er heel blij mee

Hij komt van RB van het forum hier, ik was wat aan het rondkijken en mn ogen vielen eigenlijk meteen op deze ook omdat ik dus dezelfde had. Is dus ook handig als ik onderdelen moet hebben enzo. zoals ik laatst dus had, mn gaskabel was geknapt en ik moest er ff eentje hebben en had dus de oude van mij gepakt, deze is iets te kort dus moest een beetje beun over stuur heen en let daar dus niet op, kun je volgensmij wel een beetje zien op de foto's. Anyway ik zal eens wat foto's laten zien, gwn met de mobiel gemaakt dus verwacht niet al teveel. Eerst nog heel ff me oude en de nieuwe want ik mag wel zeggen dat ik er op vooruit ben gegaan!

Set-up:
MHR80
De rest std

Toekomstige set-up:
MHR80
17,5mm carb
Malossi veertjes
Twin-air
SCR Corse Hm 50/70
Daar twijfel ik dus over.
Daarom dus een poll. Vul de poll in wat jij het mooiste vindt en het mooiste geluid gecombineerd met die set-up. Het gaat dus niet over de prestaties die de uitlaten leveren, meer om de swag

Nu nog realiseren.
Zo zag hij eruit.

Toen zo.

Toen heb ik deze gekocht!

mooie achterbrug

Standaard uitlaat.

Malossi MHR80

Hier nog wat foto's met Dyonn van het forum.

mooie kuiten

Dat was het wel, geef graag een reactie van wat je er van vind of een tip als je iets weet!