jony schreef:als je op de rollerbank staat gaan de agenten dan echt hoog in de toere?
en als je zegt ja heb nieuwe cilinder dus niet te hoog in de toere aub
das niet hun probleem
Sukkel van de week..
Remylimited schreef:boeit geen fuck welke bougie je erin heb.
hittegraad is alleen voor het mooi schoonbranden van je bougie
Dan maak je er hun probleem van.
Iemand op af heeft schade vergoeding gekregen omdat een agent voor geen meter kon schakelen dus zobder koppeling schakelde en die onzin.
Waldo op af heeft die. Hij had een drd evo.
Had volgens mij een leuk bedrag daar voor gekregen.
Dus als jij kan aantonen dat door die actie van de politie iets harder gesleten heeft als normaal.
ja klopt maar zodrekt vragen ze naar et factuur van je nieuwe cilinder nee maar weet iemand of je ergens kunt zien hoe jou regio bepaalt over rollerbank boetes/regels?
hmm nu merkte ik het nadeel van tandwiel 14 voorop.
Ik schakelde van de 4 naar 5 en toen viel die terug. Met veel tegenwind kun je dus niet lekker doorschakelen .
Ik had ook pas 20km mijn zuiger + cilinder eronder en hij was nog niet afgesteld. Gelukkig was de sproeier iets te groot.
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.
jasperrr91 schreef:Dan maak je er hun probleem van.
Iemand op af heeft schade vergoeding gekregen omdat een agent voor geen meter kon schakelen dus zobder koppeling schakelde en die onzin.
Waldo op af heeft die. Hij had een drd evo.
Had volgens mij een leuk bedrag daar voor gekregen.
Dus als jij kan aantonen dat door die actie van de politie iets harder gesleten heeft als normaal.
Ik heb altijd gehoord dat rollerbank volledig eigen risico is en dat je alleen 'verzekerd' bent bij een Technisch Onderzoek.
Dus als je echt net een nieuwe cilinder erop hebt en je bent bang dat ie zal vastlopen moet je hem meegeven voor Technisch Onderzoek.
Trouwens, op de rollerbank wordt je altijd wel genaaid lijkt mij he. Als je geen risico wilt lopen zul je gewon de prop erin moeten doen en hem uitboren tot ~60km/h. Dan wordt die echt niet afgepakt want ik heb 69km/h gehaald met correcties eraf.
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.
bij 55km/h wel na de correctie. Bij 55 voor de correctie niet. Maar bij 60km/h krijg je maar 20 of 35 euro boeten.
Of 59km/h dan zit je onder de 60km/h. Maar 60 is echt te langzaam om fatsoenlijk op te trekken en als je op top bent gaat het vervelen, door accelereren is leuker .
Boekie zegt:
onze pizza brommers kunnen maar 45, daar word je houding ook niet beter van.. Ik zit meestal onderuitgezakt met 1 hand in me zak te rijden, als ik op de mijne hard rij zit ik 2 handen op het stuur en opperste concentratie hoor
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef:
dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
Trouwens, op de rollerbank wordt je altijd wel genaaid lijkt mij he. Als je geen risico wilt lopen zul je gewon de prop erin moeten doen en hem uitboren tot ~60km/h. Dan wordt die echt niet afgepakt want ik heb 69km/h gehaald met correcties eraf.
dakar!
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.