Hij heeft mij de laatste 2 jaren goed geholpen met verbouwen van mijn huis en tuin

Hij heeft deze brommer eerlijk verdient

Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.![]()
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.![]()
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Boekie zegt:
Boekie zegt:
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
Boekie zegt:
Merkgeilen, dat vind ik nou echt triestrutger465 schreef:ziet er mooi uit die rieju, maar ik zou blijer zijn met een derbi , al is het alleen al vanwege de reputatie/verkrijgbaarheid van onderdelen.
als de nieuwe type rieju's zich een aantal jaar bewezen hebben zou ik er pas 1 halen voor zo'n lap geld, ik hou toch een beetje het immitatie gevoel bij die brommers![]()
Wat WEL leuk is : http://www.scooterland.nl/yamaha-dt50r-bromscooter.html" onclick="window.open(this.href);return false;
En die is nog maar 2700 euro ook:)
COPYRIGHT!!! BETALEN!!!!!!!!!!!!!!!Rikkert schreef:Dit zijn zobeetje de meest recente modellen die je bij de brommerboer nieuw kan kopen:
Derbi Senda DRD Racing #85
Derbi Senda DRD Racing R/SM
Derbi Senda DRD Xtreme (De nieuwe Xtreme modellen eigenlijk.)
Derbi Senda Xrace. Zon beetje de goedkoopste Derbi's in z'n klasse