Ik heb nu twee jaar de 3GS, zou nooit overstappen naar Android.

Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
Geen gekke prijs heb je ervaring met spullen op ebay kopen, wat kost dit ongeveer kwa verzendkosten enz.Kristian-m schreef:Ja ik wil er ook een![]()
Moet je gewoon ff op eBay rondkijken, hier de nieuwste en beste GoPro voor 250 euro incl verzending (320 dollar)
http://www.ebay.com/itm/NEW-GO-PRO-HD-H ... 45ffe76768" onclick="window.open(this.href);return false;
Daan schreef:Nou dan weet ik et ook niet, steek maar in de brand ofzo
Tuurlijk wil ik dat, stuur maar op, zeg maar welke kleur, haal ik zo de spuitbus wel. Wil je veel druipers of heel veel druipers?D-Evo schreef:Zit er hier ook iemand in ons midden, die mijn voorspatbord zou willen spuiten.
Van een gpr kan je er ook afhalen, weet alleen niet hoe dat uitkomt op een drd..Boeki schreef:Nee maar dan doe ik Pro stepjes erop, als ik het doe.. Die kan je er af halen als er niemand achterop zit. (Ook als er wel iemand achterop zit)
Kan ik ook.D-Evo schreef:Wil het op een nette manier gedaan hebben![]()
dus met compressor.
Dominator33 schreef:Boeki waarom bestel je in vredesnaam een blackberry..ik neem aan dat je weet dat het van die crackdingen zijn?of ben je een pingboy
Bedankt voor de tip!Marc schreef:Van een gpr kan je er ook afhalen, weet alleen niet hoe dat uitkomt op een drd..Boeki schreef:Nee maar dan doe ik Pro stepjes erop, als ik het doe.. Die kan je er af halen als er niemand achterop zit. (Ook als er wel iemand achterop zit)
ik heb laatst de mijne verkocht, maar misschien heeft Jasper ze nog wel liggen ik neem aan dat hij ze niet zal gebruiken op zijn sprintert
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.![]()
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.![]()